Vraag

Telenet niet opgezegd door Proximus (melding 13/11/20)

• 13 november 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Beste,

Sinds 02/2020 zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus. De vertegenwoordiger heeft ons toen mondeling verzekerd dat wij niets moesten doen om Telenet op te zeggen, alles werd voor ons gedaan.

Na enkele maanden afwachten betaalden wij nog steeds de volledige factuur van Telenet, ook voor de mobiele telefoonnummers en andere abonnementen die niet meer gebruikt werden sinds 02/2020.

Omdat we van de vertegenwoordiger geen reactie meer kregen, hebben wij in 06/2020 uiteindelijk zelf stappen ondernomen om de abonnementen stop te zetten. Er werd toen door een andere medewerker van Proximus beloofd om de periode 02-06/2020 te crediteren. Enkele maanden en herinneringen later hebben we nog steeds niets ontvangen, en krijgen we ook geen reactie meer. Ook de klantendienst kan plots “niets doen”.

Dit is mijn laatste poging om een oplossing te vinden, daarna zie ik geen andere optie dan een officiële klacht. Dit getuigt van weinig klantenservice…

2 reacties

Ter info: hier komt niemand van de proximus forummedewerkers in het weekend op het forum,

maar maandag als ze hier de draad opnemen kunnen ze dit voor je in orde brengen. 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen ), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen

Reputatie 7
Badge +2

@KD-2020 

Beste,

het spijt me dat het zo gelopen is.

Hebben jullie een easy switch code ontvangen of laten gebruiken ? (je mag die in je profiel invullen ?)

Ik heb dossier 46784144 opgemaakt en op mijn naam gezet; deze week krijg ik dat waarschijnlijk niet behandeld, maar ik zal jullie zeker contacteren asap.

kan je in je profiel (of via privébericht) ook aangeven wie ik kan contacteren en op welk nummer ? 

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer