technische installateur niet komen opdagen

• 2 december 2020
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Beste,

wij hadden vandaag een afspraak met een technische installateur. Wij hebben beiden heel wat moeten organiseren creche/dokter afzeggen/... om aanwezig te zijn. Mijn partner en ik hebben een heel wrang gevoel hoe proximus omgaat met  (nieuwe) klanten. Geen excuses en geen oplossing nadat er niemand komt opdagen.

Wij hebben contact opgenomen met jullie klantendienst, iemand zei ons dat ze ons in contact ging brengen met de technische dienst.( wel geteld 45 minuten stonden wij in wacht tot we het opgegeven hebben)

Wij werken beiden van thuis uit, dus dit is een regelrechte ramp, tranen komen zelfs bijna in de ogen van de gevolgen van deze slechte dienstverlening. Wij werken zelf in de dienstverlening, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

graag een eerlijke,dringende oplossing!!

klantnr:6********

referentie:R000000110000GVMJO

3 reacties

best ook , indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat ⌘-medewerkers morgen hiermee direct verder aan de slag kunnen.

Dank voor de typ Martin

Reputatie 7
Badge +2

@SylvainBonnet Sorry voor de late reactie.Volgens mijn gegevens zou alles in orde zijn gekomen op 4/12/20.Indien dit niet het geval zou zijn laat het me weten via deze weg voor verder nazicht.Excuses alvast voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel

Reageer