Vraag

Smartphone laad niet meer op recht op nieuwe?

  • 24 februari 2020
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Mijn smartphone die ik nog afbetaal tot maart laad niet meer op,heb ik recht op een nieuwe?

 


4 reacties

hier vind je wat uitleg :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Klik op > uw toestel is defect

klik dan vervolgens op > GSM

 

Reputatie 7
Badge +4

& ter info

https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantie

indien het defect van het goed meer dan zes maanden na de levering wordt vastgesteld, dan moet u als consument bewijzen dat het goed niet-conform was op het moment van de levering.

→ ik vrees dat u mogelijks enkel een herstelling zult kunnen bekomen (voeding/batterij defect?)

zoiets kun je niet bewijzen dus zal het inderdaad herstelling worden en eventueel een vervang toestel vragen tijdens de herstel periode.

Mss best eens naar de proximus winkel gaan hiervoor.

Reputatie 7
Badge +2

@Laura2012 

Kan je in een proximus shop langsgaan ?

Daar kan men je best adviseren ivm eventuele herstelling en vervangtoestel.

groeten,

Tina

Reageer