Mijn smartphone die ik nog afbetaal tot maart laad niet meer op,heb ik recht op een nieuwe?
Mijn smartphone die ik nog afbetaal tot maart laad niet meer op,heb ik recht op een nieuwe?
hier vind je wat uitleg :
Klik op > uw toestel is defect
klik dan vervolgens op > GSM
& ter info
https://economie.fgov.be/nl/themas/consumentenbescherming/garantie/wet-op-de-garantie
indien het defect van het goed meer dan zes maanden na de levering wordt vastgesteld, dan moet u als consument bewijzen dat het goed niet-conform was op het moment van de levering.
→ ik vrees dat u mogelijks enkel een herstelling zult kunnen bekomen (voeding/batterij defect?)
zoiets kun je niet bewijzen dus zal het inderdaad herstelling worden en eventueel een vervang toestel vragen tijdens de herstel periode.
Mss best eens naar de proximus winkel gaan hiervoor.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.