Vraag

server wachtwoord gewijzigd

• 20 februari 2020
  • 13 reacties
  • 546 Bekeken

Hallo,

zonder enige reden ( wijziging van mijn kant ) heb ik geen toegang meer tot mijn hotmail op mijn Samsung S4; op mijn pc werkt de toegang normaal.

Ik krijg altijd de melding dat het wachtwoord van de server gewijzigd is en dat ik moet aanmelden met het nieuwe wachtwoord. 

Kunt u mij helpen aub ? 

Bedankt bij voorbaat 

mvg

chris verdoodt

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Chris

Aangezien Hotmail niet van Proximus is kunnen wij daar zelf ook niet aan. Wij beheren ook geen hotmail servers, alsook geen paswoorden.
Wij beheren enkel de Proximus/Skynet server voor de @proximus.be, @skynet.be of @belgacom.net emailadressen.

Bedankt voor uw reactie maar ik heb wel een skynet email adres via dewelke de emails naar mijn hotmail account gaan 

Reputatie 7
Badge +4

Chris

Ik zie inderdaad een bestaand @skynet emailadres (met alias van jou en je echtgenote), maar daar staat geen forward op naar een hotmail account. 

Dit zal TS waarschijnlijk ingesteld hebben op zijn hotmail account zelf.

Ik krijg nochtans al mijn mails binnen op mijn hotmail account 

heb je dat dan niet ingesteld op Hotmail want dat heb ik bv ook gedaan op gmail

Reputatie 6
Badge +3

In hotmail kan je eender welke andere e-mail account invullen. Zie hier: https://www.vimexx.be/help/emailaccount-toevoegen-aan-hotmail-com Je moet gewoon 1 keer een Microsoft account aanmaken. Controleer gewoon nog eens het wachtwoord voor jouw mailbox en voer dit opnieuw in op je Samsung S4.

Ok bedankt voor de reactie 

of toegang van het betrokken toestel tot email programma mss geblokkeerd 

Reputatie 6
Badge +3

Moest de toegang geblokkeerd zijn zou je toch een andere foutmelding moeten krijgen dan enkel wachtwoord is gewijzigd. Maar is inderdaad ook een goede piste.

dat heb ik toch al voorgehad bij mijn gmail

Reputatie 6
Badge +3

Dat wist ik niet. Bedankt voor de info.

gmail wou eerst nog een toestemming om thunderbird te gebruiken voor mijn gmail account .

Reageer