Beantwoord

schade aan derden door Proximus aannemer bij nieuwe aansluiting

  • 23 juni 2020
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

De huurders van onze woning hebben besloten een Proximus aansluiting te nemen.

Vandaag kwamen ze langs om de aansluiting uit te voeren. Er werd een geul gemaakt voor de voordeur om een kabel te kunnen leggen. Door het gebruik van de drilboor om die geul te maken, is de oprit van de buren beschadigd. Er zijn schilfers van de arduinen tegels afgesprongen en er is ook een barst over de ganse lengte.

 

Bij wie kan ik terecht om dit opgelost te zien raken?

icon

Beste antwoord door KoenN 24 juni 2020, 11:46

@Joke.V 
Kan je ons ook klantgegevens bezorgen en deze invullen via uw profiel?
Dan kunnen we altijd een dossier opmaken voor de bevoegde dienst.
Mvg, KoenN

Bekijk origineel

5 reacties

Je kunt al morgen eens bellen op de gratis nummers:

  • 080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL)
  • 080014551 algemeen nr: werven
Reputatie 7
Badge +4

@Joke.V 
Kan je ons ook klantgegevens bezorgen en deze invullen via uw profiel?
Dan kunnen we altijd een dossier opmaken voor de bevoegde dienst.
Mvg, KoenN

@KoenN 

We zijn enkel klant voor onze mobiele telefonie. Dit heeft echter niets te zien met het schadegeval aangezien het om een huis gaat dat we verhuren.  Hoe kunnen we op een snelle manier bij de juiste persoon terechtkomen?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Joke.V als je de klantgegevens van de huurders invult + jullie contactnummer kan een dossier opgemaakt worden. De dossierbeheerder zal jullie dan verder informeren/contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Joke.V Je neemt best rechtstreeks contact op met Helpdesk Werven op het gratis nummer 0800 14 551 zoals @Martin ook al doorgaf, waarvoor dank. Groetjes, Antonella

Reageer