Vraag

retourlabel modem niet ontvangen

  • 26 mei 2020
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Beste, ik heb reeds 2x contact gehad mrt de klantendienst voor het retourlabel om mijn modem terug te sturen, maar heb nog steeds niets ontvangen. Ook in de app staat er niets.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @An Van Aken , ik heb het retourlabel nog eens verzonden naar je Skynet-mailbox, geef je ons een seintje of dit gelukt is? Groetjes, Heidi

Reputatie 6
Badge +2

Kijk ook eens in jouw mailprogramma in de map ongewenste e-mails,junk mail,spam of de mail zich niet daar in bevind. 

Beste, heb ook geen label ontvangen om te retourneren. Mvg Nadia 

TUI: Maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs en zij kunnen de labels naar je versturen.

Reputatie 7
Badge +2

@Nadelle 

hallo,

over welk klantennummer gaat het ? Het nummer in je profiel geeft geen (opgezegde) producten ?

Wat werd opgezegd en moet teruggestuurd ? Graag meer info om je te kunnen helpen.

Je kan via privébericht details geven of in je profiel invullen.

Groetjes,

Tina

Beste, mijn klantnummer is 623******. Heb de decoder zaterdag (4 juli) middag verstuurd maar zie vandaag dat ik een bericht kreeg dat de vervaldatum (6 juli)  voorbij is en dat ik een aanrekening zou krijgen voor niet teruggestuurd materiaal. Mvg

ter info:

invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Het is inorde. Bedankt 

Reageer