Vraag

proxipay account

  • 28 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Beste ,

Ivm klacht 45837579 waarbij ik reeds 3 mails met bijgevoegde bewijs stukken heb verzonden naar “ proxipay “account  zonder enige feedback , vraag ik me af of dit geen lege box is .  Gewoon een feedback van we hebben het ontvangen we zijn er mee bezig … zou al een stap in goede richting zijn .

 

Via telefoon verwijst men mij steeds door naar proxipay account zonder resultaat…

 

in afwachting van feedback ...


3 reacties

Het zal waarschijnlijk maar pas maandag zijn dat hier iemand van proximus zelf gaat reageren, want in het weekend komen ze op het forum niet langs.

Reputatie 7
Badge +2

@RLA 

Beste,

er is een dossierbeheerder : ze heeft nog geen contact gehad met jou ? geen voicemail ontvangen ? geen mail ?

ik vraag dit verder na.

Groeten

Tina

Geen contact gehad geen voicemail , geen mail geen feedback 

1 persoon heeft gebeld 3 weken terug met melding stuur uw  kasticket en betalings bewijs naar proxipay account  . krijg enkel bericht gelezen.

 

Reageer