Vraag

proximus TV

  • 10 januari 2021
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Na het voorgaande problemen  die duurden van 11 nov tot 14 dec dacht ik dat deze voorgoed van de baan waren.

Op 6 jan opnieuw geen TV,  weer gebeld: men kon mij niet helpen en zou een technieker sturen en dit reeds op 12 jan. Slechts 6 dagen zonder TV , er zijn ergere dingen vorige keer 7 en 5 dagen moeten wachten. 

Hopelijk komt nu een deftige oplossing want als het signaal gestoord wordt of te zwak is , slechts 18.7mb ipv 100 die men adverteert kan weinig nog goed werken. 

Vorige keer werd ik verbonden met een nieuwe poort in de centrale,  Ik denk dat deze weer aan een andere gebruiker werd toegekend. Van zodra ik een medewerker van proximus uit het gebouw zag komen en ik diezelfde avond geen TV meer had dacht ik lap het is weer van dat!!!


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

@Murphy 567 Kan ik iets voor je doen?

Het is vriendelijk dat je het vraagt,  maar heb ondertussen al een oplossing gevonden.