Sedert 11 november probleem met proximus TV
Eerst werd een nieuwe decoder V6 toegestuurd, omdat ik problemen had met de aansluiting is een technieker langsgekomen op zaterdag middag 14 nov en het in orde gebracht! Mits ook nieuwe Bbox 's avonds terug geen TV. Op dinsdag 17 nov een tweede technieker langsgekomen , lijn gecontroleerd alles oké perfecte TV tot 29 nov. Zelfde technieker opnieuw langsgekomen op 1 dec, Kon niets doen had geen vervanging bij ging terug komen op 2 dec . Decoder V7 en nieuwe Bbox geïnstalleerd om 12u, werkte perfect. Om 13u viel TV terug uit. 080022800 gebeld 13u39, men ging mij zo rap mogelijk contacteren. 3 dec deze morgen 10u30 belde men mij op om van op afstand het probleem op te lossen, was na een kwartier in orde. Om 13u wou ik naar het nieuws kijken: opnieuw geen TV. Terug gebeld, een speciaal team zal mij terug bellen!
Na een 20tal telefoons 2 nieuwe Bbox en 2 nieuwe decoders en 4 maal een technieker over de vloer nog steeds geen TV.
De configuratie zoals het nu is bestaat al 4jaar nooit geen problemen tot 11nov