Vraag

Promotie cadeau voor nieuwe klanten

• 4 november 2020
  • 29 reacties
  • 317 Bekeken

Beste

nu de nieuwe pakketen beschikbaar zijn voor de business klanten wilde ik mijn pakket laten aanpassen. Na wat informatie opgedaan te hebben op jullie site. Kreeg ik steeds de optie om een promotie artikel te selecteren voor 69€ een ipad,tv,laptop enz.om in ruil 2 jaar trouwe klant te blijven. Na telefonisch contact werd mij gemeld dat deze promotie enkel voor nieuwe klanten zijn en niet voor trouwe klanten. Dit vind ik  toch wel on fair tegen over klanten zoals ik. Die steeds netjes optijd via  domiciliëring betaald, jullie netwerk aanprijst aan nieuwe klanten en ook doorverwijst  en altijd met lof over jullie klanten gerichtheid spreekt. Dit stoot mij toch wel tegen de borst. Mvg jan 

29 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Jan, deze promo is inderdaad enkel voor nieuwe klanten. Je mag via onze klantendienst gerust informeren naar de kortingen voor trouwe klanten, die hebben we ook. Groetjes, Heidi

Beste heidi

bedankt voor de reactie.

maar voor die paar € per maand trouwe klanten korting ben je minimum 7 jaar aan het sparen om gelijk te komen met de nieuwe klanten korting van de samsung tv. Tegen die tijd is de nieuwe tv al terug reeds versleten die ik van plan was om aan te kopen.bij deze weet ik dan wat te doen.spijtig genoeg zal ik de overstap dan maken naar telenet.
Dan laat ik als getogen mechelaar het chauvinisme maar winnen.

mvg jan

Beste Heidi

Ik heb deze week dezelfde ervaring mee gemaakt als Jan.

Over gestapt naar een Flex pakket op aanraden van een medewerker; deze  gaf mij telefonisch de  keuze uit een van de promo’s en ook eentje gekozen ( Microsoft surface)

Overschakeling is vlot gelopen. begin deze week terug telefonisch contact op genomen wanneer de promo gaat toe komen. Kreeg de melding is in behandeling bij Bpost.

Zojuist ( 12/11/2020) nog is gebeld en een andere medewerker geeft mij de boodschap dat deze promo’s enkel voor nieuwe klanten zijn met de excuses van Proximus.

Conclusie: duidelijkheid  is nodig ! en waar is mijn promo ??

Groeten

Jules

Reputatie 3
Badge +2

@Jules.VC  Zie de reactie van Heidi op 4/11. Groetjes Luc

Vandaag exact dezelfde ervaring maar nog erger, al +10j klant bij proximus. Kin kloppen voor mee te kunnen genieten van de acties voor “nieuwe” klanten.

Goede avond Luc.M,

Zorg er aub voor dat de proximus helpdesk de juiste info geeft aan de eindklanten, dat voorkomt al heel veel ergernis !

Wij zijn al meer dan 50 jaar klant bij Proximus.

Een extra promo moet toch wel mogelijk zijn nietwaar?

Groeten

Jules

Kunnen bestaande klanten ook genieten van het Flex pack met cadeau?

FYI: hier https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html onder voorwaarden staat wat uitleg 

prox medewerkers zullen mss vanavond nog reageren anders zal het pas maandag zijn.

Reputatie 7
Badge +2

@jessie 

bestaande klanten kunnen omschakelen naar een flex pack

de eindejaars-extra’s zijn er voor heel nieuwe klanten.

Het spijt me : we kunnen niet telkens zo’n cadeau’s uitdelen als we een pack veranderen

Bestaande klanten hebben meestal genoten van een cadeau toen ze hun eerste instap deden (of kregen extra kortingen…. )

Het Flexpack is sowieso een scherp geprijsd pack, interessant voor velen….

Heb je meer info nodig ?  We staan klaar om je te informeren/helpen :-) 

Groeten

Tina

Wij hebben momenteel Tuttimus, met een “pack for employees”. Is het interessant om over te schakelen naar Flex? Is er een mogelijkheid om bvb de smart-tv aan promoprijs te verkrijgen?

Reputatie 7
Badge +4

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Ik vrees ervoor

Jouw cadeau:
(Voor elke nieuwe internetabonnee met 1 mobiel in Flex) in een Tuttimus-pack hebt bent u immers reeds internetabonnee van Proximus

cfr. andere berichten hieromtrent op dit Nl of Fr forum

Hallo

het valt mij op dat bepaalde acties enkel geldig zijn voor nieuwe klanten. Zoals nu, de tv voor €69 is enkel voor nieuwe klant. Kan ik hier al bestaande klant ook recht op hebben indien ik mijn abonnement vernieuw, of nieuw abo neem op naam van partner?

of zie ik dit verkeerd?

alvast dank voor het delen van jullie ervaringen!

Gio

Reputatie 7
Badge +4

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

(Voor elke nieuwe internetabonnee met 1 mobiel in Flex)

In principe als uw partner een Flex abo met 1 mobiel abo als nieuwe internetklant aanschaft moet Proximus een dergelijke promo in principe toekennen

Vergeet niet dat als u uw abonnement opzegt bv. uw GSM-nr kwijt bent en uw e-mailadressen na 18 maand

Dus eventueel uw GSM-nr op naam van uw partner zetten, uw internetaansluiting opzeggen en uw patner  een Flex met abo als nieuwe internetklant laten aanvragen

Reputatie 7
Badge +3

@Jules.VC  Dankzij Flex heb je in ieder geval reeds een voordeliger abonnement. Vandaag werd bijkomend een promotie voor bestaande klanten geactiveerd. Je krijgt hiervan bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

@karakan08 Voor jou werd er op 17/11 reeds een korting voor bestaande klanten geactiveerd. Groetjes, Antonella

Beste,

Ik had graag overgeschakeld van mijn huidige Tuttimus naar Flex basic voor € 74,99

• Mobile 5GB
  • Geen Netflix of zenderpaketten
  • TV replay standaard
  • Geen vaste lijn
  • Een Surface Go2 aan €69 mag altijd, maar dat zal niet lukken voor jarenlange trouwe klanten hé ;)

Merk op dat mijn werkgever nu het internetgedeelte van mijn pack betaalt (€52), dit moet uiteraard zo blijven.

En ik zie dat de nieuwe Flex packs worden aangeboden met V7 android/chromecast decoders. Ik zou hierbij graag ook een vervanging vragen van mijn V6 door een V7. We hebben reeds van bij het begin van de V6 dagelijks last van het beeld dat wegvalt. We zijn het zo beu van het toestel te resetten en/of telkens de HDMI kabel te moeten uittrekken en weer insteken dat we eigenlijk amper nog tv kijken. Met de V3 en de V4 hebben we daar nooit last van gehad.

Bedankt,

Wouter

Reputatie 7
Badge +3

@Govan  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover waar je een antwoord op je vraag zult kunnen terugvinden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AnnickD Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic over de cadeau promotie waar je een antwoord op je vraag zult kunnen terugvinden.
Overschakelen naar Flex zou voor jou inderdaad voordeliger zijn. De tussenkomst van de werkgever blijft ook gewoon behouden.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Phoenixx Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic over de cadeau promotie waar je een antwoord op je vraag zult kunnen terugvinden.
Mag ik de omschakeling naar Flex zoals door jou omschreven en de hierbij horende opzeg van de vaste lijn + wissel van de decoder voor jou in orde maken?

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

Je mag de omschakeling uitvoeren. (ik ga er van uit dat de werkgeverstussenkomst behouden blijft)

Bedankt,

Wouter

Reputatie 7
Badge +3

@Phoenixx De werkgeverstussenkomst blijft inderdaad behouden. De decoder wordt in de loop van deze week nog geleverd. De verandering van het pack gaat in op 30/11. Zo blijven de facturen overzichtelijk. Vandaag ga je een e-mail ontvangen met ‘bevestiging van uw wijziging’. In bijlage zal je het label vinden om de V6 decoder retour te sturen via Bpost. Groetjes, Antonella

Bijkomende promotie voor bestaande klanten ….

Ze zouden beter de vaste klanten behandelen zoals bij HLN daar kan je dus wel genieten als trouwe klant van de cadeau. (om de x-aantal jaar)

Wijziging van pack en extra gsm abonnementen, nog nooit iets gezien van cadeau. Waarschijnlijk zullen ze wel zeggen dat we ooit één of andere korting gekregen hebben. Korting werkgever 10 % ook niet meer van toepassing aangezien flex al heel goedkoop is. 

zoals bij HLN daar kan je dus wel genieten als trouwe klant van de cadeau. (om de x-aantal jaar)

louter uit interesse:  ik ben al jaren geabonneerd op HLN, maar over welke cadeau heb je het dan of moet je die zelf aanvragen dan ?

Ja, gaat ook over de cadeau voor nieuwe abonnees , had contact opgenomen en bij elke vernieuwing van je contract ( naargelang de looptijd van je abonnement) kan je een cadeau kiezen . Bij mij was dit de Samsung tablet A . Wel zelf contact opnemen en dit navragen . Had ook reeds jaren een abonnement en via via ben ik dit te weten gekomen.

@Luc 20923 ok bedankt voor de info. 

Beste,

ik heb een  fex abonnement sinds maandag 23 November, kan ik in aanmerking  komen voor die promotie van een TV ?

dank u

Reageer