Beantwoord

Probleem vaste lijn... support...

Sedert meer dan een week heeft een familielid een probleem met haar vaste lijn.

Als ik naar het contactnummer van Proximus bel (met mijn gsm) en haar nummer ingeef krijg ik een bericht dat er inderdaad een probleem is en dat Proximus er aan werkt. Ze gaan me updates sturen van de situatie via sms…, en de contact call wordt afgesloten.

Op geen enkele manier krijg ik iemand aan de lijn…

Meer dan een week geen vaste lijn en ook geen enkele sms ontvangen…

Wat kan ik nog meer doen???

William

icon

Beste antwoord door HadewychT 26 juni 2020, 15:49

Als ik naar het contactnummer van Proximus bel (met mijn gsm) en haar nummer ingeef krijg ik een bericht dat er inderdaad een probleem is en dat Proximus er aan werkt. Ze gaan me updates sturen van de situatie via sms…, en de contact call wordt afgesloten.

Ik heb dit doorgegeven voor onderzoek. Dit zou toch niet meer mogen gebeuren als de werken al voorbij zijn. 

Ik heb een afsraak gemaakt op het nummer dat je me doorgegeven had via je profiel. Je moet inderdaad inloggen met de My proximus die aan dat nr gekoppeld is. Heb je eventueel nog een GSM-nr voor me waarop de technieker morgen contact kan opnemen voordat hij ter plaatse komt ? 

Bekijk origineel

12 reacties

als je de optie kiest geen vaste lijnnummer krijg je dan ook niemand aan de lijn.

anders gewoon wachten tot iemand van prox hier de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +4

@Lanckwi Kan je op je profiel even invullen over welk nummer het gaat ? Dan kijk ik het voor je na. 

Bedankt @HadewychT, ik heb dit zojuist gedaan.

Maar zoals gezegd gaat die niet over mijn nummer (dus ik ga het nadien weer veranderen), ik spring enkel maar ter hulp van een familielid die dit zelf niet meer kan...

Ik vind het heel raar van jullie support dat ik echt niemand aan de lijn krijg om het probleem uit te leggen.

Aan de telefoon en kabels zelf mankeert niets (ik heb ze bij mij thuis getest), er is echter geen kiestoon. Als je er naar telefoneert, belt hij wel, maar als je opneemt is er niets en aangezien dit in een apartementsblok is, kan ik in het gesloten Proximus verdeelpunt niets nakijken...

Alvast bedankt,

William

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, Ik heb net haar lijn getest en die meet in orde. De werken waarbij ze betrokken was, zijn al een tijdje opgelost. Waarom je dan nog steeds dat bandje krijgt laat ik nakijken. 

Als je het toestel bij u getest hebt zal ik iemand ter plaatse moeten sturen voor nazicht. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 12.30 en 16.30. Als dit niet past kan je dat aanpassen via My proximus of voor 16u vandaag via deze weg laten weten. Kan je op je profiel ook nog even een contactnummer doorgeven zodat de technieker op voorhand even een seintje kan geven ? Natuurlijk mag je dat daarna allemaal terug aanpassen.

Bedankt @HadewychT, die afspaak is ok, maar zorg er aub voor dat het contact nummer bereikbaar is in de toekomst.

mvg,

William

@HadewychT, ikzelf zie die afspraak niet staan in MyProximus, maar ik veronderstel dat dat is omdat ik een GSM van het werk gebruik (en daarmee dus geregistreerd ben), dat is niet erg, zolang ze maar langs gaan op het adres van het telefoonnummer dat ik je gegeven heb.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgegeven voor onderzoek. Dit zou toch niet meer mogen gebeuren als de werken al voorbij zijn. 

Ik heb een afsraak gemaakt op het nummer dat je me doorgegeven had via je profiel. Je moet inderdaad inloggen met de My proximus die aan dat nr gekoppeld is. Heb je eventueel nog een GSM-nr voor me waarop de technieker morgen contact kan opnemen voordat hij ter plaatse komt ? 

Beste @HadewychT ,  hoe is het mogelijk, hoe is het mogelijk…

Die mensen zijn gans de namiddag thuisgebleven en ik was ook stand-by…

Niemand gezien of gehoord…, dat is nu de 10de dag zonder telefoon en geen mogelijkheid van contact op te nemen als via dit forum…

Dit zou toch beter moeten kunnen.

Indien je een nieuwe afspraak maakt dan niet maandag of dinsdag.

William

nu komt er in het weekend niemand langs die van Proximus zelf is.

Je kunt eventueel als je dit wenst wel gratis bellen tijdens het weekend naar de helpdesk 0800 22 800

Beste @HadewychT , ik ben nu trouwens een login gemaakt voor dit familielid en haar vast nummer is gelinkt aan dit profiel, maar er staat geen afspraak geboekt.
William

Reputatie 7
Badge +4

@Lanckwi  Ik wil me alvast heel erg excuseren. Ik heb een fout gemaakt bij het boeken van de afspraak, heb 1x te weinig op enter geduwd waardoor de afspraak niet volledig geboekt was. :pensive: Dat was niet mijn bedoeling natuurlijk. Ik heb nu een afspraak geboekt op woensdag tussen 8 en 12.30u

Reputatie 7
Badge +4

@Lanckwi  ik laat nakijken wat er is misgegaan, ik boek in ieder geval al een nieuwe afspraak voor wonesdag voormiddag

Reageer