Vraag

Probleem mobiel was niet op my proximus ben nieuwe klant

  • 1 december 2020
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik werd klant op 04 /11 /2020, en mijn mobiel was niet op my proximus of werd niet gevonden, na x keer bellen, vandaag zien ik eindelijk mijn mobiel op my proximus, heb gebeld heb foto was al 2 UUR aan het wachten???

Probleem is dat ik zien mijn maand vandaag wordt afgesloten en ik 6,5 GB heb, natuurlijk weet ik van niets normaal krijg ik melding voor ik aan 5gb kom en nam ik dan pakket gb (bij vorige operater) nu ik ben echt niet van plan bij te betalen voor data, en jullie bereiken is gewoon niet te doen van aansluiting tot over een week belde ik 7 keer voor probleem, 45 min wachten en dan telefoon zeg sorry maar wat een schande, nam foto 2H muziek en nog geen antwoord proximus 😡 nu graag creditnota en dat ze me opbellen want beklaag me al de start!!

BEDANKT HOPELIJK ANTWOORDEN ZE HIER CHAT IS COMPUTER ECHTE SOEP


1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

@san69 Kan u de klantgegevens(klantnummer - naam -adres - gsm-nummer)aanvullen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reageer