Vraag

Pre-order mislopen door extreem trage klantendienst

• 12 november 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Ik wou sinds dinsdag de iphone 12 pro max van 256Gb pre-orderen. Toen ze heel de tijd het bericht gaven dat enkel de beheerder een toestel kon kopen (terwijl ik op de beheerderaccount zat) gaf ik het op en ging ik naar support. Op facebook, Twitter you name it sister.

Ik kreeg antwoord en hoop, ze zouden mijn pre-order doen via details die ik moest doorgeven via de chat dus dat deed ik dan. Ze negeerde dit sinds toen. Ondertussen zijn de iphones niet meer beschikbaar en heb ik nog steeds geen functionerend gsm-toestel.

Ik ben zo teleurgesteld in de support. Ik kan niet telefoneren, maar proximus geeft mij niet de optie om te mailen dus was ik verbonden aan de support-chats waar ik op genegeerd wordt.

Ik ben echt oprecht teleurgesteld in Proximus en het moest er even af.

Nicky was de persoon die mij op twitter negeerde, geen idee wie mij op facebook niet eens bekijkt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Brechtvanm Via welk account probeerde je de bestelling te doen? Als het die was met jouw gmail e-mailadres als login, dit is effectief geen beheerders-, maar wel een gebruikersaccount. Momenteel is er geen stock meer van de iPhone 12 Pro 256GB. Mijn excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella

@Brechtvanm Via welk account probeerde je de bestelling te doen? Als het die was met jouw gmail e-mailadres als login, dit is effectief geen beheerders-, maar wel een gebruikersaccount. Momenteel is er geen stock meer van de iPhone 12 Pro 256GB. Mijn excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella

Via het account van mijn moeder (de beheerder) ik gaf alle informatie door via support chats op twitter en facebook en die zeiden dat ze mij gingen helpen via die weg, maar lieten dan niet meer van zich horen en laten mij op read staan. 

Ik ben redelijk pissed op Proximus hun klantenservice atm, er is zelf geen e-mail om contact mee op te nemen.

Maandag pas komen de prox forummedewerkers pas terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee maandag direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +2

@Brechtvanm 

Beste,

excuses dat het zo loopt.

Kan ik iemand van de commerciële dienst laten bellen op het nummer dat genoteerd staat in je profiel ?

Wanneer (ongeveer) is het beste moment dan ?

groeten,

Tina

Reageer