Vraag

opzegging

• 15 september 2020
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Beste,

Ik heb op 24 augustus definitief mijn abonnement opgezegd na een lange tijd van problemen die ik ook omschreven heb in het opzeggingsformulier, ik zit nog steeds op een reactie hiervan te wachten. Ik kreeg ondertussen 2 aanmaningen die ik nu niet betaald heb en die onterecht zijn gestuurd. Ik heb meerdere keren met jullie telefonisch contact proberen te maken en hang ondertussen al weer 48 minuten aan de telefoonlijn. Ook willen jullie blijkbaar niet per email worden bereikt. Vandaar nu via dit forum….

Neem alstublieft eens een keer contact op om een en ander door te spreken, of stuur me desnoods een mail. Ik word hier niet blij van en het kost me ontzettend veel tijd en telefoonkosten….

Hoor graag zo snel mogelijk van jullie!

Met vriendelijke groet,

Marc van Seeters

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@marcvanseeters Er is hiervoor een dossier 45983330 ondertussen in behandeling.Na onderzoek gaat de dossierbeheerder zelf terug contact met u opnemen om alles te bespreken en te overlopen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste,mijn abo word volgende week opgezegd naar aanleiding probleem decorder ,en na twee dagen nog geen oplossing ,waar alles binnenbrengen ?

In een proximus shop kun je alle apparatuur binnenbrengen , best ook bewijs vragen van alles wat je binnengeleverd hebt.

Reputatie 7
Badge +3

@luc dp  De overstap naar de andere operator staat gepland voor 23/09. Nadien zal je een label per mail ontvangen om de apparatuur in te leveren via Bpost. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@marcvanseeters 

Excuses, door een nog lopend order dat bleef hangen, kon het internet niet opgezegd worden.

annulatie van dat order is nu bijna OK en dan kan het internet worden opgezegd.

je ontvangt dan ook een mail met een label om de modem via bpost terug te sturen.

je facturatie werd alvast aangepast en ik volg verder op.

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer