Onze nieuwe bbox

• 7 januari 2021
  • 10 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo iedereen.

Na alles te hebben aangepast moest alles beter zijn en wat blijkt!

Vandaag al zes keer de nieuwe bbox moeten heropstarten. 

Onze dochter die nu thuis studeert en les krijgt heeft het alvast gehad met proximus. 

Ze vindt solaas bij het netwerk van de buren nooit geen problemen met hun net.

Wij daarintegen mogen constant bij onze mooie nieuwe bbox staan om hem opnieuw op te starten.

Mvg.

10 reacties

morgen kunnen de prox medewerkers als ze terug langskomen de lijn eens uitmeten en ook mss eens een technieker laten langskomen.

welk type b-box heb je ? anders kun je gratis via de klantendienst een nieuwe aanvragen

Hallo.

Alles is vervangen door een technieker net voor kersmis omdat het niet meer te doen was.

Alles was prima tot deze week constant valt de wifi weg en wij maar betalen .betalen en betalen.....

Ook onze adapter en wifibooster die de technieker meegenomen heeft zien we blijkbaar niet meer terug .

ja eens alles heropstarten of resetten is ongeveer alles wat je kunt zelf doen.

Beste Martin.

Sorry hoor maar hebben dit al misschien 20 keer gedaan .

Als dat de nieuwe norm is van proximus dat we bij de bbox moeten blijven om hem constant te ressetten ..…

Onze dochter studeert aan de universiteit en heeft nu examens dus wifi aan.af.aan is geen optie meer. 

Ik weet dat je het allemaal goed bedoeld waarvoor dank maar de conclusie is genomen ......

Voorgeen geen goed wifi bereik,we hebben toen op aanraden van jullie een adapter en een wifbooster gekocht en wat blijkt nu,we hebben nu de huur van twee nieuwe wifiboosters er bovenop en zijn onze adapter en een wifibooster kwijt.

Het strafste vanal is dat het niks veranderd is en dat we gewoon met een hogere huur zitten ipv. een oplossing .Ik vraag mij dan af of wij wel goed bezig zijn maar die keuze ligt natuurlijk volledig  bij ons.

Heb ook eens info genomen bij mijn familie en blijkbaar hebben ze allemaal wel wat problemen met proximus. 🤔

Toch bedankt .

Mvg.luc.

Ja weer geen wifi meer alles nog eens uitgeschakeld en terug aan.

Dit is nu de laatste keer dat we dit doen en onze dochter zit terug op het netwerk van de buren.

Mvg.luc

Hallo.

Daar er geen oplossing komt ivmmet ons probleem bij proximus  hebben we de knoop zelf doorgehakt en is er een afspraak gemaakt met een andere provider .

Het spijt ons om na 30 jaar klant te zijn dit te moeten doen.

Toch bedankt.

Ps:Hoe zeg ik  het contract best op? Dit voor de prive en de zaak .

Mvg.luc 

Reputatie 4
Badge +4

@LucDesoete Helaas zijn wij ‘s avonds laat niet meer aanwezig op het forum en lees ik nu je bericht pas. Kan ik nog iets voor je doen? 

Hallo Daisy.

Bedankt om te vragen maar ons probleem met proximus sleept al langer aan en er is blijkbaar geen oplossing jammer maar we hebben reeds een ander provider gecontacteerd voor een bezoek.

Zowel prive of zakkelijk zal er naar een oplossing gezocht worden .

We hebben constante wifi uitval en hebben eerlijk gezegd geen zin meer om jullie constant te moeten raadplegenen ,ook het steeds heropstarten van de nieuwe modum zijn we na 20 maal een beetje beu.

Daarbij de toestellen die de technieker meegenomen heeft(eerder vernoemt) en de huur van de twee wifiboosters die we nu erbij hebben en die geen oplossing hebben gebracht denken we dat het beter is om eens verder te kijken.

Toch bedankt.

Mvg.luc

ja eens alles heropstarten of resetten is ongeveer alles wat je kunt zelf doen.

@LucDesoete daarmee heb ik letterlijk bedoeld dat je zelf niet meer dan dit kan doen en dus de oplossing van Proximus zelf zal moeten komen!

En inderdaad dat je dit zal al allemaal al geprobeerd hebben want het is het eerste wat men u zal voorstellen van de helpdesk uit.

Reageer