Beantwoord

Ontevreden Proximusshop Mol

• 31 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 125 Bekeken

Als klant van Proximus wil ik mijn abonnement aanpassen en wil dit toch liever in de Proximus shop  in onze gemeente bespreken.  Vooral waarom nieuwe klanten wel een korting krijgen en Proximus klanten niet.  Ik wil toch even mijn verhaal kwijt:

Om één uur sta ik buiten te wachten aan de Proximus shop in Mol als zesde in de rij.  Na een uur zijn we nog geen meter opgeschoven en is de ene winkelbediende nog altijd met dezelfde persoon bezig.  Intussen stappen ook drie mensen op die voor ons stonden. De tweede winkelbediende zie ik wel met een broodje binnenkomen maar is na een uur nog altijd niet aan het werk.  Intussen is de rij flink aangedikt tot zeker 12 personen.  Dan komt er iemand binnen die “een afspraak” heeft. 

Ik vraag beleefd aan die persoon hoe hij aan die afspraak komt , want dit staat niet aan de ingang van de winkel, dat het sneller gaat als je een afspraak maakt.  Ik maak tegen de bediende hierover een opmerking dat dit wel duidelijker mag zodat iedereen het weet.  Mevrouw u kan online een afspraak maken.  Ik geef het op want als er bv nog drie afspraken bij komen sta ik hier om zes uur nog.Mooie service in de winkel, één winkelbediende tien mensen voor de deur…. 

Ik probeer thuis een keer of drie om online een afspraak te maken , telkens met in een andere browser , maar kan geen uur of geen datum invullen. 

Dan bel ik wel even naar de winkel om een afspraak te maken,  Ach die is nergens niet te vinden want je vind enkel de telefoonnummer terug van de klantendienst. 

Als ik de klantendienst nodig had dan had ik het zeker niet nodig om naar de Proximus shop te gaan!   Kan je nu echt alleen nog maar iets “online” regelen of bespreken? 

Is het dan zo moeilijk om iets extra te doen voor Proximus klanten?  I

Ik hoop op een spoedig antwoord.

icon

Beste antwoord door M_016 31 augustus 2020, 16:42

Fyi

https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html

gedaan met Edge browser onder Windows 10

&

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen u (normaal) ook verder helpen (zonder dat u zich dient te verplaatsen)

Privé gegevens evenwel enkel vermelden in uw forum lgin profiel (wijzigen & bewaren)

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html

gedaan met Edge browser onder Windows 10

&

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen u (normaal) ook verder helpen (zonder dat u zich dient te verplaatsen)

Privé gegevens evenwel enkel vermelden in uw forum lgin profiel (wijzigen & bewaren)

die melding van afspraak maken met de schop  (met verschillende browsers ook na wissen van cookies / historie / cache) is dus niet nieuw 

Reputatie 7
Badge +2

@chrislen 

het spijt me dat het zo gelopen is

Inderdaad, er is de mogelijkheid om via de website afspraken te maken.

kunnen we via deze weg je nog ergens mee helpen ?

vergeet niet je profiel verder aan te vullen indien nodig voor hulp? 

groetjes

Tina

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

@chrislen werkt die link nu toch bij u die M_016 gepost heeft (= Beste antwoord) ?

Ik heb nog eens geprobeerd om via de website een afspraken te maken.  Ik kan zelf een datum invullen maar als ik op het pijltje druk voor tijdstip gaat er niets open.  Ik kan er zelf ook niets invullen.  Ik zal mijn profiel bijwerken.  Dank u

Reputatie 7
Badge +4

Eigenaardig, datum en tijdstip ingevuld dit lukt hier perfect (weliswaar enkel nog pas vanaf vrijdag op dit moment)

Misschien kan een Proximus medewerker u verder helpen of desgevallend een afspraak voor u boeken

niet zo eigenaardig in die zin dat , zoals ik reeds gepost heb werd dit hier in het verleden al nog gemeld dat hiermee problemen zijn en ik had op dat moment ook geen problemen dus daaruit kun je alle afleiden dat het niet algemeen is, maar dat hebben we nog voor andere linken ook al vastgesteld precies of dat het afhangt over welke server je passeert en dat kun je dan, mss wel eigenaardig noemen :slight_smile:

normaal geef ik dan de raad van cookies historie/cache te wissen of ander browser te proberen, maar de reactie is dan over het algemeen dat het nog niet werkt !

Reputatie 7
Badge +2

Allen,

ik heb net ook een test gedaan en een afspraak gemaakt in de shop van Mol én al een bevestigingsmail ontvangen..

k zal nu maar laten weten dat ik niet kom zeker ? 

excuses @chrislen  , kan het aan je cookies/browser liggen ? ik heb via chrome gewerkt…

groeten

Tina

Bedankt voor de info .  lag aan cookies.

@chrislen Bedankt voor de feedback, blij te horen dat het zo wel werkt,  want ik krijg dikwijls het antwoord dat het dan toch nog niet lukt!

Reputatie 7
Badge +2

joepie, tevreden dat het opgelost is :-)

gr,

Tina

Reageer