Vraag

Ongevraagd beïndigen van contract

• 23 maart 2020
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Beste, afgelopen vrijdag heb ik een mail gekregen met de mededeling dat wij besloten hebben om ons contract te stoppen: niets is minder waar. Na lang bellen kreeg ik iemand aan de lijn die me doorverwees naar de chat en informatie doorstuurde ivm de Proximus app. Neen, er is niets aan de hand met uw contract. Na 45 minuten aan de chat heb ik het opgegeven. Zaterdag ben ik terug naar de chat gegaan: geen reactie. Vandaag krijg ik terug dezelfde mail die me bevestigt dat wij ons contract opgezegd hebben: niets is minder waar. Ik prober om iemand te contacteren en alles is duidelijk overbezet maar het probleem gaat niet weg! Wij hebben namelijk op 26 December een gelijkaardige mail gekregen en inderdaad, mijn GSM is 48u afgesloten geweest zonder aanwijsbare reden. Vraag aan Proximus: ik ben ten einde raad: contacteer me aub en sluit ons niet af: alles is correct betaald en ik heb beroepshalve zowel mijn GSM als internet nodig. Dank U!

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Vul zo veel mogelijk gegevens in in uw profiel hier op het forum dzn kunnen proximus medwerkers u gemakkelijker vinden. En dus helpen.

Alles staat in MyProximus. 

Ter info: Proximus medewerkers vragen dit om hun zoveel mogelijk tijd  te besparen zeker nu in de corona periode.

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou denken aan easyswitch, dat een andere provider de procedure opgestart heeft voor te veranderen. Anders is heel raar waarom je deze mails ontvangt. Of een administratieve verwisseling met een andere klant met dezelfde naam maar een ander klantennummer.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Karina Engels ik heb dossier 44913373 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die jullie verder zal informeren. Onze excuses voor het ongemak. Grt, Heidi

Reageer