Beantwoord

ondertiteling vier

• 25 november 2020
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

Sedert gisteren onze nieuwe decoder ontvangen. Jammer genoeg komen we tot de vaststelling dat de ondertiteling op de zender Vier niet meer werkt.

Als doof persoon zijnde is dit natuurlijk verschrikkelijk vervelend. Op de oude box kregen we wel alles ondertiteld.

Hoe kan dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door HadewychT 14 december 2020, 10:00

@J. Inghelbrecht  Ik heb dit verder nagevraagd en er zijn inderdaad nog enkele problemen met de ondertiteling. Dit zou normaalgezien bij de volgende update opgelost moeten worden. Wanneer dit exact zal zijn zal afhangen van de testresultaten. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie 2 decoders op je lijn aangemeld staan ? Klopt dit of is dit nog je oude decoder die vervangen is ? Als je 2 decoders hebt, heb je dit probleem dan op beide decoders ? 

FYI:

Ondertitels op je tv-scherm aanzetten | Proximus

Nederlandse ondertitels op je tv? Dat doe je zo. | Proximus

Dag Martin, dank voor je antwoord maar al deze opties werken dus niet...

via teletekst waarschijnlijk ook niet?

Morgen komen de medewerkers die van proximus zelf zijn terug langs

We hebben ook een nieuwe afstandsbediening en de teletekst knop is de 'sub' knop geworden. Reeds op Nederlands geklikt maar er gebeurd helemaal niets :-( 

Ik zie 2 decoders op je lijn aangemeld staan ? Klopt dit of is dit nog je oude decoder die vervangen is ? Als je 2 decoders hebt, heb je dit probleem dan op beide decoders ? 

Het probleem stelt zich enkel op de nieuwe decoder. Op het andere oude toestel is dit geen probleem... 

Reputatie 7
Badge +4

We hebben ook een nieuwe afstandsbediening en de teletekst knop is de 'sub' knop geworden. Reeds op Nederlands geklikt maar er gebeurd helemaal niets :-( 

hi kan je je klantennr of lijnnr toeveogen aan je profile ?
dan kijk ik het verder voor je na
ik a ervan uit dat op de andere zenders je wel ondertiteling krijgt ?

hi kan je je klantennr of lijnnr toeveogen aan je profile ?
dan kijk ik het verder voor je na
ik a ervan uit dat op de andere zenders je wel ondertiteling krijgt ?

Op de zender één werkte het wel. Ik heb zonet het klantennummer aan mijn profiel toegevoegd. Dank u wel! 

Reputatie 7
Badge +4

@J. Inghelbrecht  Ik heb dit verder nagevraagd en er zijn inderdaad nog enkele problemen met de ondertiteling. Dit zou normaalgezien bij de volgende update opgelost moeten worden. Wanneer dit exact zal zijn zal afhangen van de testresultaten. 

Reageer