Beantwoord

Nog steeds geen contact met me opgenomen

• 13 februari 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Beste, er werd me beloofd contact met me op te nemen om ons pakket te herbekijken. We zitten nog steeds met Tutimus, een pakket van voor de 2e wereldoorlog ( bij wijze van spreken). De proximus medewerker beloofde me terug te contacteren om alles te bekijken.

Ondertussen betalen we nog steeds voor dit oude pakket, wat veel te veel blijkt te zijn in vergelijking met de huidige pakketten. We hebben nog steeds een vaste lijn ( deze moesten we indertijd erbij nemen zodat het pakket voordeliger zou uitkomen). Daar zouden we nu ook vanaf kunnen bij de huidige pakketten. Dus kunnen we ook minder lastig gevallen worden door oplichters en getuige van jehovazonnepanneelverkopers.

Sinds kort ook in het bezit van de decoder V7, na een lichte aandrang bij de klantendienst. Ik begrijp dat proximus amper tot geen reclame maakt voor dingen die gratis zijn, maar geef het dan ook met plezier idpv moeilijk te doen. Uiteindelijk misschien beter niet gedaan want ik word gek van de foutmeldingen (p135 en p111) en posten die niet reageren zoals Netflix. Om nog maar te zwijgen over de smart tv die 's nachts aanspringt door de decoder. Er is me gezegd geweest dat dit komt door updates. 4 nachten na elkaar een update? Serieus? Bij de aanschaf van de V7 ging proximus me nog laten weten wat ik met de oude decoder moest doen. OK, hier opgeborgen dus. Ik betaal ondertussen wel nog elke maand voor dat bakje wat op zolder stof ligt te vreten.

Hopelijk neemt er vlug iemand contact met me op om in de eerste plaats samen met mij voor een nieuw businesspakket te herbekijken. 

icon

Beste antwoord door Martin 13 februari 2021, 21:55

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends maar maandag kunnen ze u verder helpen.

In verband met de V7 zie ook ondertussen → 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends maar maandag kunnen ze u verder helpen.

In verband met de V7 zie ook ondertussen →