Vraag

Nieuwe installatie alleen maar problemen

  • 28 december 2020
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Maandag 12/10 is de installatie gebeurd van Proximus.

De installateurs hebben ons verteld dat we enkele dagen last konden hebben van de verbinding die weg valt.

Tot nu toe is dit altijd gebleven.

Wifi verbinding die weg valt om de +-3h, 1 toestel iphone, welke de verbinding wegvalt om de 20 min.

3 verschillende laptops getest (zelfde probleem, wifi signaal valt zonder reden weg).

Tv om de +-2h foutmeldingen op de tv (P011,p134).

Bij het wegvallen van de TV missen we delen van programma's, programma's die we kijken op replay moeten we vaak terug van voor af aan beginnen.

Aangezien thuis werken de huidige nieuwe norm is werken wij nu ook van thuis uit, hierbij worden vaak online teams vergaderingen gehouden, hierbij valt de verbinding regelmatig weg wat tot de nodige frustraties en vertragingen zorgt.

 

Router en booster hebben we al enkele malen opnieuw opgestart en gereset (zoals aangegeven via de website en jullie helpdesk die telefonisch beschikbaar is), zonder enig resultaat.

 

Kan hier zo snel mogelijk een oplossing op voorzien worden?

 

Alvast bedankt,

 

Vincent N.

 

 

 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

@Slater Kan je je klantgegevens toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het even na.

@DaisyS Is er ondertussen al een update?

Problemen worden enkel erger, nu al 2 dagen geen opnamen kunnen bekijken of replay (P135).

Decoder schakelt zich nu ook al snachts in waardoor de tv heel de nacht staat te spelen, ook als we niet thuis zijn

Internet verbinding valt nog steeds constant weg.

 

hier werd op zo’n problemen ook al een antwoord gegeven door DaisyS van Prox

hier 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

@Slater De stand van zaken ivm de V7 kan je hier vinden. 

Daar kan je ook de oplossing vinden voor het ‘s nachts aanspringen van decoder en tv.

@Slater De stand van zaken ivm de V7 kan je hier vinden. 

Daar kan je ook de oplossing vinden voor het ‘s nachts aanspringen van decoder en tv.

DaisyS, Is er ondertussen nog een update met de reden waarom de verbinding om de X aantal tijd wegvalt ?

 

Alvast bedankt

Reputatie 4
Badge +4

@Slater Ik heb net een meting gedaan op je aansluiting, op zowel de wifi verbinding als de fysieke verbinding zie ik geen reden voor verbrekingen.

Reageer