Beantwoord

''Nieuwe'' factuur...

• 23 februari 2020
  • 7 reacties
  • 200 Bekeken

Na het geknoei met de vermeende bestelling, dacht ik dat alles terug in orde was.

Wat stel ik nu toch weer vast ?

De factuur bedraagt 28,68 euro. Is ''Internet Start'' in prijs verhoogd, of is dit het zoveelste rekenfoutje van een automatisch programma dat blijkbaar aan alle controle ontsnapt ?

Enige uitleg graag.

icon

Beste antwoord door tina.b 25 februari 2020, 11:27

@Lodske 

Er is gisteren wel echt een cn opgemaakt van 0,07 euro 🙂 leuk hè ?

je kan ze zien op myproximus…

dus alles is opgelost

groeten

Tina

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Zelf op de pagina die alle abonnementen/packs uitlegt: https://www.proximus.be/nl/id_cr_infofich/particulieren/r-orphans/product-informatie-fiches.html en meer bepaald voor Internet Start: https://www.proximus.be/dam/jcr:0a9ef4a6-a891-4d94-9ce3-c97e910ff41c/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Start_NL~2019-07-23-13-16-23~cache.pdf Blijkt het inderdaad om 27,50 EUR te gaan .Dit duid inderdaad om een berekeningsfout, want van een prijsindexering word er niet gesproken. Het verschil is te klein om extra optie te zijn.

Reputatie 7
Badge +2

@Lodske 

Beste,

op je laatste aanrekening staat Internet Start  van 1 feb - 29 feb  ook nog aan 27,50,-

er is een hele berekening/aanpassing geweest van foutief pack en aanrekening op andere data.

Verder zie ik dat je vandaag een tegoednota hebt ontvangen van het verschil dat niet werd ingeleid. 

De tegoednota werd opgemaakt door een collega na contact met klantendienst veronderstel ik. 

dus het is opgelost.

Groetjes,

Tina

Blijkt het inderdaad om 27,50 EUR te gaan .Dit duid inderdaad om een berekeningsfout, want van een prijsindexering word er niet gesproken. Het verschil is te klein om extra optie te zijn.

Dank u voor deze documenten.

Het is echter zo dat ik al de ganse maand geconfronteerd  ben met “packs” die ik niet eens besteld heb, zelfs een decoder voor Proximus Tv toegezonden kreeg (geweigerd), waarvan zelfs de activering al werd gefactureerd ! Rechtzetting van de situatie zou zijn gebeurd (terug naar Internet Start) maar men slaagt er blijkbaar niet in om de factuur te corrigeren naar de gebruikelijke 27,50 euro. Begrijpe wie begrijpen kan (of wil)...

@Lodske

Beste,

op je laatste aanrekening staat Internet Start  van 1 feb - 29 feb  ook nog aan 27,50,-

er is een hele berekening/aanpassing geweest van foutief pack en aanrekening op andere data.

Verder zie ik dat je vandaag een tegoednota hebt ontvangen van het verschil dat niet werd ingeleid. 

De tegoednota werd opgemaakt door een collega na contact met klantendienst veronderstel ik. 

dus het is opgelost.

Beste Tina, dank voor het goede nieuws…

Even rekenen: Foute factuur € 89,86, minus Kredietnota € 61,18, minus Kredietnota € 1.11 = € 27,57.

Zeg nu zelf…

Zal ik toch al maar 27,50 euro storten of volgt er een Kredietnota van € 0,07 ?

Ik begin het echt leuk te vinden...

Mooi. Aldus geschiedde.

De betaling is dan ook uitgevoerd.

Misschien moet ik in 't vervolg toch maar beter zelf mijn factuur opstellen...?

Reputatie 7
Badge +2

@Lodske 

Er is gisteren wel echt een cn opgemaakt van 0,07 euro :-) leuk hè ?

je kan ze zien op myproximus…

dus alles is opgelost

groeten

Tina

Proficiat aan de betrokken dienst.

Ik heb wel een beetje moeten helpen, hé. En zelfs zonder telraam…

Maar wees gerust, ik zal géén factuur sturen.