Vraag

Nieuwe aansluiting: adres van onze nieuwbouw bestaat niet !!!

  • 5 februari 2020
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Op 29 Januari heb ik een aansluiting voor onze nieuwe huis via internet aangevraagd.

Mijn aanvraag werd bevestigt met het bericht “We bellen jou zo snel mogelijk om bijkomende vragen uit te klaren”.

Vandaag,  5/02/2020 ben ik naar een Proximus winkel gegaan om meer informatie over dit aanvraag te krijgen.

“Uw nieuwe adres bestaat niet in onze systeem” en U moet bij Bpost uw nieuwe adres aanvragen ?!?

Ben bij Bpost kantoor geweest, maar zij kennen deze procedure niet.

Hoe kan ik mijn nieuw adres in het systeem van Proximus invoegen ?

De documenten van Fluvius en watergroep zijn op n° 32 ipv n° 30 gemaakt ?

Wat moet ik doen om deze aansluiting aan te vragen ????? 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Nieuwe adressen (straat en/of  huisnummers en/of Busnummers) worden bij mijn weten uitsluitend aangemaakt door de gemeente waar de nieuwbouw of (her)verkaveling of nieuwe appartementsblok zich situeert.

Dus gewoon efkes langsgaan bij de gemeente of ze’t adres reeds aanmaakten. 
nb: loopt soms verkeerd of achterop.

ik wou net juist het zelfde antwoorden

Reputatie 6
Badge +2

@Hubejeha 

Heb je klantgegevens voor ons ? Gelieve ze in te vullen in je profiel (inloggen, avatar aanklikken rechtsboven en profiel bewerken)

Eventueel ook het correcte adres waar het om gaat ?

Dan kijken we wat we via prx voor je kunnen doen.

groetjes

Tina

@tina.b ,

Eindelijke in orde.

Na verschillende contacten met klantservice, de nieuwe address werd via de “Backoffice” toegevoegd.

Bedank

Hubert. 

Reputatie 6
Badge +2

@Hubejeha 

blij te vernemen dat het in orde is :-)