Vraag

netflix en amazon prime

• 27 november 2020
  • 11 reacties
  • 316 Bekeken

Ik word er gek van …

Gedurende de namiddag heb ik normaal netflix of amazon prime maar s’avonds is het in 90 % van de gevallen niets  Op alle twee geen internet connection . Hoe leg je dat uit ? Ik betaal wel om s’ avonds te zien ...

11 reacties

werk je mss met plc adapters tussen bbox en decoder 

PS: iemand van prox zelf komt hier niet langs op het forum tijdens het weekend en feestdagen.

ik had er één maar gebruik die al maanden niet meer...

Heb je de toestellen al eens herstart → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv

ja  heb ik al gedaan maar na 2 dagen terug hetzelfde...

Maandag komen de prox medewerkers hier terug langs en kunnen ze altijd eens checken of er fouten op de lijn te bespeuren zijn. Naar de helpdesk bellen 0800 22 800 kun altijd ook tijdens het weekend, hopelijk geen te lange wachttijden!

Reputatie 7
Badge +4

@zaiko Wil je deze bekijken via je decoder of op een PC, tablet,… ? Heb je al eens via een ander toestel geprobeerd. Kan je op dat ogenblik vb wel een you tubefilmpje bekijken ? 

Ik wil alleen zien op mijn TV (smarttv) Dus met decoder...

Louter ter bijkomende info: 

zoals reeds in een ander topic aangehaald werd,  kan je ook casten vanuit een toestel naar je google chromecast dongle op je TV (als je zo’n HDMI dongle hebt) of rechtstreeks naar je v7 decoder als je een v7 hebt.

het probleem is toch simpel , ik betaal voor netflix en amazon prime , dat als app staat op mijn smart-tv. Ik gebruik decoder van proximus . Het werkt altijd gedurende de dag maar dikwijls niet ‘s avonds . ook op ipad of smartphone of eender ander toestel interesseert me niet . Kom dus niet af met dongles of andere decoders of chromecast …..

@zaiko Deze melding is niet  alleen voor u bedoelt maar ook voor andere forumleden die dit ook lezen of nog anderen die het zullen lezen, en dit eventueel nuttige kunnen vinden om ondertussen deze oplossing te gebruiken als ze met de zelfde problemen af te rekenen hebben in afwachting dat de oplossing aangeboden wordt en staat dus los van het feit dat uiteraard het zou moeten werken via de decoder, daarom stond er ook duidelijk geciteerd “Louter ter bijkomende info”. 

Als er iets heel specifiek naar u gericht wordt dan wordt @zaiko vooraan het begin van een bericht gezet.

Dus hopelijk lost Proximus het probleem vlug op voor u (en anderen die eventueel met het zelfde probleem af te rekenen hebben), succes.

Reputatie 7
Badge +3

@zaiko 

de metingen van je aansluiting geven een goed resultaat weer?

kan je ‘s avonds op je smart tv op youtube wel goed streamen? 

Wat je eventueel zou kunnen doen is je modem eens resetten 

Geert

Reageer