Ik word er gek van …
Gedurende de namiddag heb ik normaal netflix of amazon prime maar s’avonds is het in 90 % van de gevallen niets Op alle twee geen internet connection . Hoe leg je dat uit ? Ik betaal wel om s’ avonds te zien ...
Ik word er gek van …
Gedurende de namiddag heb ik normaal netflix of amazon prime maar s’avonds is het in 90 % van de gevallen niets Op alle twee geen internet connection . Hoe leg je dat uit ? Ik betaal wel om s’ avonds te zien ...
werk je mss met plc adapters tussen bbox en decoder
PS: iemand van prox zelf komt hier niet langs op het forum tijdens het weekend en feestdagen.
ik had er één maar gebruik die al maanden niet meer...
Heb je de toestellen al eens herstart → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv
ja heb ik al gedaan maar na 2 dagen terug hetzelfde...
Maandag komen de prox medewerkers hier terug langs en kunnen ze altijd eens checken of er fouten op de lijn te bespeuren zijn. Naar de helpdesk bellen 0800 22 800 kun altijd ook tijdens het weekend, hopelijk geen te lange wachttijden!
Ik wil alleen zien op mijn TV (smarttv) Dus met decoder...
Louter ter bijkomende info:
zoals reeds in een ander topic aangehaald werd, kan je ook casten vanuit een toestel naar je google chromecast dongle op je TV (als je zo’n HDMI dongle hebt) of rechtstreeks naar je v7 decoder als je een v7 hebt.
het probleem is toch simpel , ik betaal voor netflix en amazon prime , dat als app staat op mijn smart-tv. Ik gebruik decoder van proximus . Het werkt altijd gedurende de dag maar dikwijls niet ‘s avonds . ook op ipad of smartphone of eender ander toestel interesseert me niet . Kom dus niet af met dongles of andere decoders of chromecast …..
Als er iets heel specifiek naar u gericht wordt dan wordt
Dus hopelijk lost Proximus het probleem vlug op voor u (en anderen die eventueel met het zelfde probleem af te rekenen hebben), succes.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.