Vraag

Monteur beweert 4x dat we niet thuis waren.

• 31 augustus 2020
  • 13 reacties
  • 150 Bekeken

Mijn ouders zitten al 2 weken met een niet werkende vaste lijn.

De eerste monteur kon het niet oplossen omdat het ergens in de lijn zelf zat.

Daarna 4x een afspraak gemaakt voor een monteur via MijnProximus.

Iedere keer komt er niemand opdraven.

Krijg je wel om 16:00 uur een SMS "U was niet thuis".

D'r is verdomme gewoon niemand aan de deur geweest. Ze waren wel degelijk thuis.

De laatste 2e keren zelfs voor in de tuin bezig en niemand gezien.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kan je op je profiel aub het nr ingeven waarover het gaat ? Dan kan ik voor je nakijken wat er misgelopen is. 

PS: Gevraagde privé gegevens in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) plaatsen,
doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Vandaag de 5e afspraak. 

Krijg ik om 11:21 weer een SMS dat op 11:210 monteur aan de deur heeft gestaan en er niemand thuis was.

Zitten hier met 4 mensen te wachten er er is wederom NIEMAND aan de deur geweest.

Heeft niet eens een auto door  de straat gereden.

Dit is nu de 5e keer op rij.

Wat moet je in hemelsnaam doen om een monteur aan de deur te krijgen.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag de 5e afspraak. 

Krijg ik om 11:21 weer een SMS dat op 11:210 monteur aan de deur heeft gestaan en er niemand thuis was.

Zitten hier met 4 mensen te wachten er er is wederom NIEMAND aan de deur geweest.

Heeft niet eens een auto door  de straat gereden.

Dit is nu de 5e keer op rij.

Wat moet je in hemelsnaam doen om een monteur aan de deur te krijgen.

hi, kan je eve het adres in je profile plaatsen waarover het gaat?
dan kij ik na of het daar niet is misgegaan
het is immers vreemd dat 5 verschillende techniekers niet komen opdagen

Nog gekker.

Vanmiddag de 6e afspraak.

Komt weer niemand opdagen. Dit keer zelfs geen SMS met "U was niet thuis".

Ik kijk  net in MyProximus en de hele afspraak is zelfs verdwenen.

Maar de lijn is nog steeds dood.

Betreft adres: Etting 16, in Essen

Afsraak referentie was 81414705, maar die lijkt nu te zijn gewist.

@indenkleef zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.

@Martin Ze staan ook in het prive profiel.

Op dit moment  kan het me geen ruk schelen dat het hier zichtbaar is.

D'r moet een oplossing komen.

Inmiddels zitten mijn ouders al 2,5 week zonder werkende vaste lijn. 6x een afspraak maken en iedere keer niemand komen opdagen.. Dat slaat helemaal nergens op.
Ik hang nu weer met het callcenter aanm de lijn voor een nieuwe afspraak. Zal mij benieuwen...

Ook lekker.. 20 minuten in de wacht, voor je je verhaal kan doen.

Momentje we gaan het nakijken. Weer 3 minuten in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken.

@indenkleef ik ben niet van Proximus zelf en probeer alleen maar wat info te geven, in de hoop je een klein beetje verder te kunnen helpen en persoonlijk zou ik niet te veel langs verschillende wegen proberen, want ik stel zelf soms vast dat wat de ene langs de ene weg probeert recht te zetten weer omver gegooid wordt langs die andere weg! 

Persoonlijk stel ik ook vast dat er hier via de mensen van het forum team juist veel wordt recht kan gezet worden wat al dan niet scheef getrokken werd, maar zij moeten natuurlijk ook veel zaken dorgeven of inlichten vragen  aan de verantwoordelijke bevoegde dienst en tegen dat zij antwoorden / oplossingen als feedback krijgen kan daar inderdaad kostbare tijd bij verloren gaan.

Enfin ik weet dat mijn hulp  /raad /info niet direct voor u tot een oplossing zal leiden maar ik wil je dit tenslotte toch als informatie meegeven

PS: ivm lange wachttijden → tijd.be/corona-doet-afgeslankte-klantendienst-proximus-zweten

Reputatie 7
Badge +4

Suggestie:

Wacht op een reactie van de Proximus medewerkers (vanaf morgen) op dit publieke forum

Zet het desgevallend op een aangetekend schrijven (en eis een verklaring en compensatie):

Proximus klantendienst Residentiëel Koning Albert II laan 27  1030 Brussel

Haal eventueel uw verhaal bij de ombudsdienst telecom (klacht te verwachten doorlooptijd voor oplossing ombudsdienst - Proximus  +/-1à2 weken)

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

of schrap gewoon (indien mogelijk) deze vaste lijn (en gebruik een mobiel nr)

ja en tegen wanneer heb je dan een vaste lijn aansluiting vraag ik mij dan af! 

Reputatie 6
Badge +2

Suggestie:

Wacht op een reactie van de Proximus medewerkers (vanaf morgen) op dit publieke forum

Zet het desgevallend op een aangetekend schrijven (en eis een verklaring en compensatie):

Proximus klantendienst Residentiëel Koning Albert II laan 27  1030 Brussel

Haal eventueel uw verhaal bij de ombudsdienst telecom (klacht te verwachten doorlooptijd voor oplossing ombudsdienst - Proximus  +/-1à2 weken)

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

of schrap gewoon (indien mogelijk) deze vaste lijn (en gebruik een mobiel nr)

Of stap over naar een andere provider bvb Telenet, van mij of van vele mensen zou dat allang gebeurd zijn.

ja jij hebt beide als het bij de ene niet werkt dan werkt het bij de andere :relaxed:

Reageer