Beantwoord

mobiele data is gedeactiveerd

• 19 mei 2020
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

• Apprentice
  • 3 reacties

Beste expert

Op de een of andere manier op maandag (18/5) bleef de Proximus me elke 10 MB mobiel internetgebruik een bericht sturen, waarna het na een tijdje volledig werd gedeactiveerd.

Ik heb de informatie op de Proximus-accountpagina gecontroleerd, er staat:

Mobiel internetnummer:
xxxxxxxxxx

Nationaal gebruik:
Type abonnement:
Maandelijks basisvolume:
Maandelijks volume gebruikt 176,96 MB van 0 MB (176,96 MB buiten bundel)

Kunt u alstublieft voor mij controleren of het een technisch probleem of een abonnementsprobleem is?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door HeidiE 20 mei 2020, 14:46

Beste @jxj omdat dit abo op naam van je werkgever staat neem je hiervoor best telefonisch (gewoon met je gsm) contact via het gratis nummer 0800 22 200. Groetjes, Heidi

Bekijk origineel

5 reacties

@jxj zal voor morgen zijn als prox hier terug langskomt maar zet best geen privé gegevens op het openbaar forum, je kunt die in de privévakken zetten van je forum profiel.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

Beste @jxj omdat dit abo op naam van je werkgever staat neem je hiervoor best telefonisch (gewoon met je gsm) contact via het gratis nummer 0800 22 200. Groetjes, Heidi

I called the number, and he said the ticket will be sent to the second line expert.

Meanwhile I receive:

Proximus info, Dear customer, your mobile Internet usage in Belgium and the EU is currently 12.0MB. With your subscription, you receive 15.0MB. You can use your remaining volume until 31/05/2020. Call +32 475 15 6030 toll-free for more info or to adapt your subscription.

Today, after reboot the issue is still there.

Last night I receive:

Beste Proximus klant, u ondervindt momenteel mogelijk problemen met de toegang tot dataverbruik. De nodige acties worden ondernomen. De toegang zal ten laatste vandaag om 23u hersteld zijn opdat u terug kan surfen zoals voorheen. Sms-en die u ontvangen heeft ivm dataverbruik, mag u negeren. Onze excuses voor het ongemak

Now seems everything is fine.

Reageer