Vraag

minimumdienst

• 1 maart 2020
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Volgens de tekst die ik kreeg op de site van ‘my proximus’ zouden mijn diensten (telefoon, internet en tv) terug werken binnen de 4 uur als ik mijn laatste factuur via de betaalknop zou betalen.We zijn ondertussen 17 uur verder.Nog altijd niets……..Op de website staat ook dat de klantendienst ook op zaterdag tot 22u bereikbaar is. Als je belt is het blijkbaar maar tot half zes…….

6 reacties

hier op het forum komt ook pas morgen iemand, die van proximus zelf is, terug langs.

je kunt ook op zondag naar de helpdesk bellen 0800 22 800 maar of ze u direct kunnen verder helpen zal afhangen of ze eerst de achterliggende dienst moet en kunnen raadplegen en als dit bv de financiele dienst is dan zullen ze u ook pas morgen kunnen verder helpen, maar je kunt maar proberen, je hebt er tenslotte niks bij te verliezen.

Reputatie 6
Badge +3

Omdat het een andere dienst is namelijk de facturatiedienst die instaat voor problemen op te lossen met een betaling van een openstaand saldo. Enkel zij kunnen dit laten deblokkeren bij de technische diensten zodat alles terug werkt.

Als het al doorgegeven werd kunnen ze op technisch helpdesk 0800 22 800 dit mss toch deblokkeren.

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed dat het een automatisch proces wanneer het manueel gecontroleerd is door de facturatiedienst. Er is nog 1 optie door telefonisch een betalingsbelofte te doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html(punt bent u te laat met betaling, betaling bevestigen via telefoon) 

daarom dat ik juist denk dat hij best belt hangt veel af van wie er zit en je verliest er niks mee!

Reputatie 7
Badge +4

Dag Thys,
Alvast excuses voor de late reactie.
Uw diensten zijn terug geactiveerd geweest op 2 maart.
Er waren 2 openstaande facturen en hierdoor duurde het iets langer om de activatie te doen.
Mvg, KoenN

Reageer