Vraag

mijn mening

• 2 juni 2020
  • 15 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Telkens als ik nu op het forum kom wordt mij een enquête voorgesteld. Ik heb deze al zeker 10 keer ingevuld en mijn oordeel kan niet meer slechter. Ik wordt telkens bedankt voor mijn deelname en zou snel gecontacteerd worden. Dat is nu ook weer niet nodig hè. Kunnen jullie bij Proximus niet gewoon onthouden wie er al heeft geantwoord, en dan stoppen met vragen. Ten andere die enquête heeft geen enkel nut. 

15 reacties

Zij zullen er van uitgaan wie vandaag tevreden is kan later om één of andere reden over iets minder tevreden zijn en vice versa, om zo er uit te leren ……. 

Ik vul die ook niet iedere keer in alleen als mijn mening om één of andere reden moest veranderd zijn dan wel natuurlijk.

Maar geen nood effen op escape en die is foetsie :relaxed:

Anders moeten ze de rollen omdraaien en een knop voorzien dat je zelf kunt kiezen om een enquête in te vullen indien men daar behoefte aan heeft.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit doorgegeven :slight_smile:

Onze excuses voor het ongemak. 

Reputatie 5
Badge +2

Bedankt voor dit. Ongemak is het nu ook niet echt, eerder onverstandig om het zo te organiseren. De regels van goede statistiek worden niet gerespecteerd, en dan heeft de enquête weinig zin. 

Reputatie 6
Badge +3

Dat is normaal gedrag wanneer je in jouw webbrowser hebt ingesteld om jouw tijdelijke internetbestanden te verwijderen bij het afsluiten van je webbrowser. Of wanneer je enkel de cookies verwijdert of blokkeert.

Ik krijg toch ook van in het verleden al af en toe de melding om een een enquête in te vullen zonder aan de browser cookies of tijdelijke internet bestanden te wissen, het hangt er van af wat @Cvanloon  bedoelt met ik heb die al 10 keer ingevuld als dit over enkele dagen of weken is wat hij bedoelt ik kan het moeilijk inschatten hoe dikwijls dit bij mij gebeurt maar toch zeker om de maand.

Reputatie 5
Badge +2

Ik verwijder gewoon niets als ik mijn browser sluit. Zo nu en dan zal ik wel eens wat kuisen, maar niet elke vrijdag. Als ik het heb over 10 keren, dat was dan wel over 3,  misschien 4 dagen. Telkens word ik bedankt voor de deelname, en zal ik zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Ik heb gelukkig nog niemand van Proximus gehoord.
Nu juist weer maar zo een enquête heeft toch geen zin. Dat is gewoon een stom programma dat blijft draaien. Ik heb dat nogal eens gehad en in het begin antwoordde ik al eens ernstig, maar nu zeg ik elke keer dat het forum geweldig slecht is. Dan dank u en binnenkort contact. Gewoon onzin. Dat ze zich met de echte problemen bezig houden.

Reputatie 6
Badge +3

Nog een andere mogelijkheid is gebruik te maken van een opkuisprogramma dat op vaste tijdstippen loopt.Dat doet dit automatisch. Dat je af en toe die melding krijgt is normaal, maar niet op een heel korte termijn. Of het probleem ligt bij Proximus die niet doorheeft dat jouw combinatie browser,IP adres de enquête al heeft doorlopen dat noemt browser fingerprinting: https://pixelprivacy.com/resources/browser-fingerprinting/

Nog een andere mogelijke oorzaak is het activeren van de optie do not track in je webbrowser: https://allaboutdnt.com/#adjust-settings

om de maand is nu niet zo erg maar er zit toch geen vast stramien in bij mij want soms merk ik ook op dat het ineens korten op één volgt en dan weer een ganse periode niks.

Reputatie 5
Badge +2

Opkuisprogramma.’s gebruikte ik vroeger wel in Windows, bvb ccleaner, dat vond ik wel goed. Maar ik doe nu gewoon bijna alles op een iPad, en ben nog wat zoekende in die shop. 
Als browser gebruik ik ook niet altijd dezelfde, soms Safari, Chrome, Ecosia. Het is misschien wel moeilijk voor Proximus, maar dan is het probleem juist interessant. Ik ga eens op zoek naar die mogelijkheid do nog track.

Zopas gevonden “pop ups blokkeren” in Chrome. Misschien helpt dat. Ik hou het in de gaten.

Reputatie 6
Badge +3

Dat kan ook een oorzaak zijn, maar dan zou het maar éénmalig mogen zijn wanneer je wisselt tussen de webbrowsers. En dan pas naar een bepaalde tijd opnieuw. Een pop-up blokkeer tool kan helpen of gewoon in stellen dat je altijd gevraagd wil worden voordat een pop-up verschijnt. Begrijp mij niet verkeerd het probleem kan ook bij Proximus liggen. Ik wou gewoon nog andere mogelijke verklaringen geven. 

zou goed kunnen want ik blokkeer eigenlijk niks en mss daarom dat het maar zo ongeveer om de maand opkomt en soms duurt het ook langer, maar dan wel raar dat het dan ineens zo een paar keer korter opeen gebeurt.

Reputatie 6
Badge +3

Proximus heeft ook een hele cluster van servers. Je moet maar toevallig op diegene komen met problemen. Ik spreek over ervaring. Dat is een beetje meer onderzoekwerk. Wat altijd helpt is het publieke IP adres vermelden zodat Proximus in de logfiles kan kijken.

ja dat is ook waar dat was ik al vergeten :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +2

Ik denk dat er iemand dat programma bij Proximus eens start en het dan vergeet te stoppen. Informatica hé. 
Dit is wel echt gebeurd. Ik heb eens een programmeur gekend die in zijn code twee keer op het einde “end” schreef om zeker te zijn dat het programma stopte. Rare dingen hé, informatici

Tot hiertoe nog geen enquête meer gezien.

Martin krijgt geen enquête, maar hij betaalt minder dan ik zeker. 😁

Reputatie 5
Badge +2

In Chrome heb ik het nu niet meer gehad, wel een keer in Ecosia.

Reageer