Vraag

M-commerce

  • 13 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb M-Commerce stopgezet.  Ben ik nu voorgoed af van betalingen aan derden die ik niet gevraagd heb?

 

En is het normaal dat ik nu al 1u36 min aan de lijn hang om een medewerker van de klantendienst te kunnen spreken en nog steeds niemand heb kunnen spreken?  Hoe lang moet ik nog wachten?

 


2 reacties

ter info: betaalsms'en stoppen en betaalnummers blokkeren.

Reputatie 7
Badge +3

@Ria2  Het stopzetten van M-commerce maakt mobiele betalingen onmogelijk. Je zou bijkomend ook de gratis blokkeringen voor derde diensten kunnen activeren:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill_mobusage/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

Groetjes,
Antonella

 

Reageer