Vraag

lassers wachttijd dringend

• 13 november 2020
  • 12 reacties
  • 174 Bekeken

Vanmorgen kwam bij ons een technieker langs, deze kon jammergenoeg de installatie niet voltooien. Blijkbaar zou een kabel zijn geraakt bij de wegenwerken die nu bezig zijn.

deze afspraak van vandaag, 13 november had ik reeds op 6 oktober gemaakt zodat het zeker op tijd in orde zou zijn. 

Ik krijg een sms dat de lassers pas op 1 december zullen langskomen. Dit is nog 3 weken, dit is natuurlijk veel te laat voor ons. Ik ging er natuurlijk van uit dat ik vanavond reeds internet ging hebben. 

Thuiswerken zal zo dus 3 weken onmogelijk zijn wat een groot probleem is voor ons. 

Ik hoop dat er alsnog zeer snel een technieker kan langskomen (lasser). Het is namelijk zeer dringend. Aan de telefoon kon niemand de afspraak verzetten, er zou geen enkele vroegere mogelijkheid zijn. 

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben geen Proximus medewerker maar Proximus zou u mijns inziens toch op één of andere manier een tijdelijke mobiele  oplossing moeten kunnen bieden (zijnde met een 4G modem of met een gratis bijkomend mobiel datapakket)

cfr eerdere berichten op dit en het fr-forum hieromtrent

dit wordt inderdaad nog gedaan door proximus.

Jammergenoeg omdat wij geen mobiele klant zijn bij Proximus, is het niet mogelijk om extra data toe te voegen aan de bundel

Ze kunnen je een 4G Wifi hotspot router...dat maakt een Wifi netwerk met een SIM kaart erin van Proximus (dus op hun kosten) dan gebruik je het mobiel netwerk, en heb je thuis Wifi… je hoeft dus geen klant te zijn.   Heb een gelijkaardig probleem gehad en na wat aandringen heb ik dit al “tijdelijke” (3 weken) oplossing gehad.  Was een toestelletje van Huawei..

Dat zou idd een goede oplossing kunnen zijn, heb dit voorstel nog niet gehad ad telefoon, kan iemand van Proximus me hiermee verder helpen?

dat was eigenlijk wat ik bedoelde zo heeft de technicus als er problemen waren bij ons zo’n 4G modem geplaatst.

Als de Proximus mobiele mobiele ontvangst goed genoeg is bij je. 

→ usb-modem-wi-fi-router

dit wordt inderdaad nog gedaan door proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@Jacoba Arschoot  Mijn excuses alvast voor het ongemak. Ik heb de vraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord krijg, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

@AntonellaD bedankt alvast voor de moeite!

Vrijdagavond nogmaals gebeld naar klantendienst, heel vriendelijke dame aan de lijn die echt haar best deed om een oplossing te zoeken. 

Maar jammergenoeg is ook de 4G router geen optie. Dit is blijkbaar enkel voor mensen met een zeer oude lijn. 

Het zou jammer zijn om onze ervaring met Proximus op deze manier te moeten starten. Bij mijn ouders ben ik steeds tevreden geweest met Proximus. Ik vind het heel jammer dat er geen oplossing of compensatie kan aangeboden worden voor nieuwe klanten. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat u best het antwoord van van de dienst X gevraagd door  @AntonellaD afwacht

Maar jammer genoeg is ook de 4G router geen optie. Dit is blijkbaar enkel voor mensen met een zeer oude lijn. 

Ik vermoed dat de betrokken 0800 medewerker u of fout begrepen heeft of u een verkeerd antwoord gegeven heeft: bovenstaande verwijst waarschijnlijk naar xdsl&4G “Tessares” combinatie wat uiteraard geen oplossing is voor uw probleem nl. geen intenet/aansluiting 

→ cfr bericht @Martin hierboven (mifi router 4G) wat wel een tijdelijke oplossing kan zijn vermits Proximus u niet tijdig een aansluiting kan leveren (indien voldoende Proximus 4G dekking binnenshuis)

Reputatie 7
Badge +3

@Jacoba Arschoot  Ik krijg net feedback binnen van de bevoegde dienst. Ze komen morgen als eeste werk bij jou langs. Je bent hiervan ook reeds op de hoogte gesteld laten ze me weten. Groetjes, Antonella

@AntonellaD heel erg bedankt hiervoor. Ik heb inderdaad een telefoontje gehad hierover!