Vraag

Laatste decoder V7

• 20 februari 2020
  • 15 reacties
  • 2395 Bekeken

Is er nog geen datum bekend wanneer de V7 decoder op de markt zou komen? Ik krijg hier problemen met mijn V4 decoder hij geeft de laatste tijd veelal het signaal niet door naar tv waarop ik de decoder maar ook de modem moet heropstarten decoder alleen lukt niet. Daar ik op de fiber kabel zit en van plan ben een 4K oled tv te kopen zou ik graag de decoder door een V7 laten vervangen en niet door een V5 zoals aangeboden werd. Dank u.

15 reacties

Deze datum is nog niet bekend zolang de testfase loopt is dit moeilijk te voorspellen.

Gehuurde v4 decoders kunnen wel omgeruild worden

V6 decoder misschien ?

Reputatie 7
Badge +4

Dag Daniel, 

Bedankt voor je berichtje. Er is inderdaad nog geen lanceringsdatum gekend. Als deze gekend is zullen wij dit via het Proximus Forum laten weten.
Al vrees ik dat in de eerste maanden na de lancering een decoder enkel zal omgeruild worden voor een V5/V5C of een V6. 

Martin, Charlotte met een V6 zou ik ook kunnen leven bij mijn zoon staat een V6 die start toch veel sneller op dan mijn V4. Hoe kom ik aan die V6 na bellen met mijn klacht over de V4 wilden ze een V5 opsturen maar voor een 4K tv is die niet zo goed denk ik en start niet sneller op ook. 

Reputatie 7
Badge +4

@Daniel14  Kan je het betrokken klantennummer + je gsm-nummer toevoegen aan je profiel. Naar welk UPS punt bij jou in de buurt kunnen we de nieuwe decoder opsturen? De lijst met beschikbare UPS punten kan je hier terugvinden.

Thierry - mijn klantnummer is ***. 

GSM ***als het is om een V6 toe te sturen kan dit bij dagbladhandel Tamara, Noordstraat 133 te 8800 Roeselare. Geen V5 aub ik heb hier een V5 als  2de decoder die ik destijds heb aangekocht maar zie dit niet als verbetering van de V4 die ik huur. Beste dank in alle geval.

ter info: V7 zal het zeker niet zijn die is nog in testfase.

NB: hopelijk is het niet waar wat hier gezegd wordt 
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/wer-de-slachtoffer-49636#post644702

PS: Best privégegevens in je forumprofiel zetten en niet op een openbaar forum.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> in deze vakken kun je uw privégegevens aanvullen
> Sla wijzigingen op.

Reputatie 7
Badge +4

Daniel,

Wij hebben een V6 decoder opgestuurd naar dagbladhandel Tamara.
Deze zal vermoedelijk op 24/02 toekomen. Je zal via sms worden verwittigd.

Gelieve de oude decoder + stroomkabel mee te nemen naar de dagbladhandel in een doos en dan krijg je de nieuwe decoder mee.

OK Charlotte dank u wel ik zie er naar uit hopelijk geen gevolg zoals Martin hier boven aangeeft.

Nu nog tv bestellen. 

Het is nog maar een alleenstaand feit en nog zeker niet bewezen dat het met de V6  iets zal te maken hebben maar als de auteur van deze post ons verder op de hoogte zal houden van de uitslag van het labo, ook weten we niet door welk labo dit onderzocht wordt dit van testaankoop misschien ??

Reputatie 7
Badge +4

@Martin bij ons is er alvast niets aan ons labo doorgegeven. Dus wij vragen ons ook af welk labo dit nakijkt.

Reputatie 2
Badge

Ik vraag mij ook af waarom  er een v5 geleverd word als er toch v6 volop in omloop zijn. Vrijdag hebben ze mijn installatie komen doen, maar ik weet wel niets af van een wiffi nr. of paswoord daarvoor, dat ik nodig heb. want dat heb ik nodig voor mijn TV. Die instelateur heeft ook niets laten tekenen nagelaten. Uiteindelijk ben ik nu al achter maar mijn klanten nr. gekomen door te bellen, maar myproximus is nog niet helemaal in orde. Toch vind ik het eigenaardig dat ik mij met myproximus aan log op het forum en dit normaal verloopt.

wifi wachtwoord (wireless key) vind je op een sticker van je bbox zelf 

Her user password is om in te loggen Als User op de grafische gebruikers Interface van je bbox 
http://192.168.1.1 

Hey wil niet zeggen omdat je met je Myprox wachtwoord kunt inloggen dat er geen probleem kan zijn met het inloggen op http://Myproximus.be zoals dit hier nog af en toe gemeld word door anderen, maar als iemand van Proximus zelf hier de draad opneemt kunnen zij eens natrekken of alles oké staat in je profiel.

Reputatie 2
Badge

wifi wachtwoord (wireless key) vind je op een sticker van je bbox zelf 

Her user password is om in te loggen Als User op de grafische gebruikers Interface van je bbox 
http://192.168.1.1 

Hey wil niet zeggen omdat je met je Myprox wachtwoord kunt inloggen dat er geen probleem kan zijn met het inloggen op http://Myproximus.be zoals dit hier nog af en toe gemeld word door anderen, maar als iemand van Proximus zelf hier de draad opneemt kunnen zij eens natrekken of alles oké staat in je profiel.

Bedankt, maar ik weet wat er nu is mis gelopen. Dat emailadres dat ze mij gaven, was één van vroeger van gmail. Maar ondertussen had ik dit bij mij al verwijdert. Toen ik hier terug klant werd heb ik een nieuw gemaakt met die activatiecode die op je afrekening staat. Maar heb ik deze wel niet kunnen verrificieren omdat mijn telefoon plots blokkeerde. Hoe het dan kan dat ik dan toch met dat nieuw account op het forum kan weet ik niet. Dus nu is het gewoon wachten op een nieuwe telefoon en dan kan ik met dit account op my proximus hoop ik.

Reputatie 6
Badge +3

@annaconda  : Dat gaat administratief moeten aangepast worden dat je e-mail adres gewijzigd is. In de systemen van Proximus staat nog immers het oude. Zelf kan je dit niet wijzigen.

Inderdaad maandag als de menen van Proximus zelf hier terug de draad opnemen, zullen ze het oude moeten verwijderen zodat alles aan het nieuwe gekoppeld is.

Reageer