Vraag

klachtzowe

• 13 januari 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo,

Ik ben sinds 12-01-2021, gisteren dus, klant geworden bij jullie voor mijn mobiel abonnement. 

Sinds gisteren dus ben ik ook onbereikbaar, zowel telefonisch als sms. Na herhaaldelijk proberen lukt het sporadisch om te sms´en en van mijn gsm naar iemand te bellen.

Ik doe echter thuiswerk en moet me elke dag inbellen om op het netwerk van mijn werk te komen. Aangezien ik dus onbereikbaar ben kan ik ook niet werken!!!

Ook de klantendienst kan mij niet verder helpen na herhaaldelijk bellen. Ze wisten mij wel te melden dat van provider veranderen tot 3 dagen kan duren!!!!

Als ik dat had geweten had ik nu niet overgestapt tijdens het VERPLICHTE THUISWERK. Ik neem aan dat de meeste zich moeten inbellen om op het netwerk van hun bedrijf te komen.

Waarom duurt dat zo lang???

Ik vind dat schandalig en totaal niet klantvriendelijk en eis dan ook een compensatie!

Ik hoop dat dit morgenvroeg is opgelost anders is dat al een 3de dag dat ik niet kan werken!!!!

5 reacties

Gewoon wachten tot morgen dan op de verdere hulp van iemand van het Proximus forumteam

Nagekeken en het is Proximus 

zit uw nummer al bij Proximus  check het eens hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Elke medewerker van de klantendienst kon zien dat mijn nummer in behandeling is.

Gisterenmorgen, 12 januari, heb ik al een welkom berichtje van Proximus gekregen.

FYI: kijk al eens of het nummer al bij de operator Proximus zit ondertussen.

klik hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Morgen kunnen de Prox Forummedewerkers je verder helpen/meer info geven.

Reageer