Vraag

klacht over overschakeling van tuttimus naar flex

• 3 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Ik had woensdag 31 juli gebeld om over te schakelen naar een flex pack ( Flex S, Tv, TV REPLAY, INTERNET maxi, en mobiel unlimited 40gb .

ze hebben dan ongevraagd family life premium en vaste lijn bijgevoegd. (De vaste lijn had ik gevraagd om op te zeggen omdat die toch niet gebruikt wordt.

een grapje van 11€ per maand dat ik niet moet hebben!,,

na teruggebeld te hebben zou het na 24 uur in orde zijn, zelfde qntwoord op donderdag… zelfde antwoord op vrijdag. Vrijdag werd ik zelf teruggebeld dat de vast lijn zou afgesloten worden….NIET DUS!

vandaag kreeg ik het beste antwoord, wacht nog maar een paar dagen meneer, ze zijn er mee bezig.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@wolfke

beste,

sinds deze voormiddag is de vaste lijn wel opgezegd en is de boodschappendienst actief

ook zie ik geen family life premium

soms duurt het inderdaad even eer het order volledig is doorgestroomd.  Excuses

groeten,

Tina

Geachte 

Wij proberen al paar keer te bellen ma helaas geraken we nie binen wij hebben ieder  keer storingen in het beeld en ons internet val veel weg  al eens alles uit getroken en hebben het nog 

Mvg jessica

Ter info: Als je naar 0800 22 800 belt en het een gekend probleem is in de regio en proximus er mee bezig is krijg je gewoon de melding dat er een probleem is in de regio

Reputatie 7
Badge +2

@jessica22 

een collega van de technische dienst zal dit nakijken.

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@jessica22 

Heb je de bbox al eens een reset gegeven?

Geert

Reageer