klacht onderbreking connectie door werken Proximus

• 25 juni 2020
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Waar kan ik een klacht ivm het volgende indienen? 

Eergisteren begonnen medewerkers van Proximus aan de straat voor ons huis aan het kabel voor onze Internet-Verbindung te werken. Er was geen enkele communicatie over de werken vooraf. Uiteindelijk vroegen wij het zelf aan de werkmannen. Het antwoord was, wij moeten aan het kabel werken, maar vinden het niet (dit was bij de vorige interventie ook al zo, blijkbaar worden de locaties niet bijgehouden).  Op een waren de mannen weg, ondertussen was ook onze verbinding (internet/tv) "weg". Ik belde dan s 'avonds de klantendienst. Een van de eerste reacties was dat Proximus wel een factuur zal sturen als de uitval toch aan een fout bij ons te wijten zou zijn. Uiteindelijk kwam woensdag een andere medewerker van Proximus om vast te stellen dat het kabel wel door de werken op dinsdag beschadigd is. Hij ging proberen voor het weekend de schade te herstellen. Ondertussen zijn wij weer een dag verder en hebben niets meer gehoord. Dag 3 zonder  vaste lijn, Tv, Internet (wij hebben wel een gratis 4G verbinding gekregen, maar deze is zeer traag, zeker in tijden van telewerken/videobellen). 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb onze dispatchdienst gecontacteerd en er zal deze namiddag nog iemand ter plaatse komen om dit op te lossen. 

Bedankt, de ploeg die het moet oplossen is nog altijd bezig. 

Chapeau, de ploeg heeft tot nu toe door gewerkt om alles terug in orde te brengen! 

Wil dit zeggen dat alles terug werkt, dan is dit inderdaad fantastisch. 

Ja, alles werkt terug. 

Reageer