Vraag

Klacht niet opgevolgd

• 3 december 2020
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb onlangs een klacht ingediend en kreeg als antwoord een mail waarin werd gezegd dat ik het dossier altijd kon opvolgen via het gegeven nummer.

Men heeft mij enige tijd later gebeld dat men mijn probleem heeft onderzocht en dat ik een creditnota zou krijgen van ongeveer € 60,00. We zijn nu 14 dagen à 3 weken later maar ik heb nog steeds niet gezien. Als ik het dossier met mijn nummer wil opvolgen, dan vind ik op de site nergens een rubriek waar ik de klacht kan opvolgen. Als ik een mail wil sturen, dan lukt dat ook niet. Iemand een idee om aan mijn €60,00 te geraken of hoe ik de klacht kan opvolgen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Paul_050 Sorry voor de late reactie.De creditnota van 60EUR is dat voor het klantnummer dat in uw profile staat.Deze vraag omdat er op dat klantnummer tot nu toe nog geen creditnota is opgemaakt geweest.Waarvoor ging u dat bedrag terugkrijgen.Dan kijk ik het verder na voor u.Groetjes,Joel

Is inderdaad niet nieuw heb 3 maanden gewacht, maar het voornaamste is dat het dan toch uiteindelijk in orde gekomen is !

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk wel dat u normaal +/- 1 maand zult moeten wachten op een terugbetaling

Misschien best wachten op een reactie hier van een Proximus-medewerker op dit publieke forum (zet het betrokken dossiernummer in een vrij veld bv. ticket van uw login profiel)

Op het Fr-forum is trouwens reeds toegegeven dat er een achterstand is in de verwerking van de berichten 

Het zijn natuurlijk niet altijd de proximus medewerkers zelf die het kunnen oplossen en moeten ook voor veel zaken een beroep doen/doorspelen aan de achterliggende bevoegde diensten om tot een oplossing te komen en als het daar te druk of te weinig personeel  zit (weet ik veel, ik ken hun interne structuur en personeelsbezetting uiteraard ook niet)

@Martin  Eerlijk, ik denk dat er niet veel prox medewerkers aan het werk zijn of op dit forum problemen proberen op te lossen, mijn gedacht… :thinking::rolling_eyes:

morgen zouden de prox medewerkers je hierbij toch moeten kunnen verder helpen mijn gedacht !

Reageer