Vraag

Klacht ivm slechte dienstverlening en foute info ivm cashback blackfriday

• 9 januari 2021
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Beste,

Ik stuur jullie een bericht via deze weg omdat ik momenteel zeer ontevreden ben over het contact dat ik heb gehad met jullie diensten. Ik heb op 27november een one plus smartphone aangekocht met 300€ cashback actie op black friday. Omdat de cashback actie niet helder was toegelicht heb ik meermaals contact opgenomen om na te vragen hoe ik deze terugbetaling kon verkrijgen. Dit moeten jullie normaal gezien allemaal kunnen opvragen in jullie systeem. Ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd omdat geen enkele van jullie medewerkers die ik aan de lijn heb gehad op de hoogte was van de werking van deze actie. Nu heb ik vandaag voor de ZOVEELSTE keer contact opgenomen en blijkt dat ik een specifieke aanvraag moest doen voor 31 december om de cashback te verkrijgen. Anders dan de aanvraag die ik moest doen voor de gratis lader. Ik ben hier al mee bezig sinds begin december en ben er helemaal niet mee gediend dat dit zo is gelopen. Dit kan toch niet?!

Er is zelfs geen mogelijkheid om een mail te sturen.. Via messenger contact gehad met een medewerker en die zegt dat ik een klacht kan sturen via post. Via post?! Voor een digitaal bedrijf… Hoe lang gaat dit spelletje nog duren? In het algemeen wel tevreden geweest, maar dit slaat alles.

Mvg, Catherine

4 reacties

FYI: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf, terug langs op het forum.

Martin,

Heb jij een idee wanneer er iemand aanwezig zou zijn van Proximus op dit forum? Of hoe ik rechtstreeks contact kan opnemen via mail. Enige oplossing blijft dan de vlaamse ombudsdienst heb ik gelezen, maar dit zou ik graag willen vermijden.

mvg,

Catherine

Ze hebben van Proximus uit gisteren inderdaad niet gereageerd dus veronderstel ik toch dat dit vandaag wel zal gebeuren.

Online mail sturen is eigenlijk alleen maar eenvoudig omtrent klachten over je factuur want bij andere onderwerpen draait het toch uit op “neem contact op met Proximus” !!!

Reputatie 7
Badge +3

@Catherine1986 Voor de OnePlus 8 Pro waren er 2 aparte acties op Black Friday: de cashback en de wireless charger. Hiervoor waren er ook aparte registraties nodig.

Voor beide acties kon je terecht op dezelfde link. Omdat de acties nu voorbij zijn kan je via deze link niet alles meer terugvinden: proximus.myactions.eu.

Voor de cashback, indien klanten nog issues hebben mogen ze een mail sturen naar help@myactions.eu.

Groetjes,
Antonella

Reageer