Vraag

klacht

• 9 november 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Al sinds vrijdag (6/11) hebben we geen digitale tv noch internet meer. Smorgens bel ik naar het 0800 nr ... na wat zoeken ´mevrouw uw modem is onvindbaar in het systeem´. We bellen u zeker vandaag terug op. Na een dag geduldig wachten, niemand gehoord. Zaterdag (7/10) bel ik terug om 9u30 ... terug ganse resem van zoeken naar het probleem. (Modem was terug vindbaar) uiteindelijk zou er een technieker moeten langskomen, dit kon nog vandaag! Joepie... wetende dat technieker op zaterdag werkt tot 16u en ik om 15u nog niets gehoord had van sms of ... belde ik terug. Persoon aan telefoon wist niet van een technieker en ging dit navragen bij betrokken dienst en bellen op. Deze keer wel telefoon  teruggekregen. Mevrouw heeft u uw modem al gereset??? Ja ondertussen al 30 keer. ´we bellen u zo spoedig mogelijk terug´ wat denk je? Geen telefoon gekregen ... bel uiteindelijk nogmaals terug (rond 17u zaterdag) deze persoon aan de lijn onderzocht wat het probleem kon zijn ... wat blijkt doordat onze vaste lijn recent opgezegd werd in de winkel bij aankoop van een nieuwe gsm werkt niets meer van onze diensten! (Menselijke fout in de winkel, kan gebeuren) maaar dienst die dit kan oplossen komt pas maandag!! Terug. Geen enkel probleem mevrouw ik zet u op de agenda we bellen  u maandag zeker op tussen 9 en 11. Oke dan niet aan te doen, tv loos weekend (in lockdown met een kind...)

Vandaag maandag 9/11. Wat denk je? Geen proximus te horen. Dus bel ik zelf. Heb zelf het probleem nog moeten uitleggen en wat de oplossing was (vaste lijn terug inschakelen?) Uiteindelijk na super lang wachten... werd er een ticketnr aangemaakt. Ja mevrouw ze moeten dit nu behandelen en dan kunnen wij dit herstellen en kunt u terug gebruik maken van uw diensten. Dit zal vandaag of ten laatste morgen zijn! Ten laatste morgen we zitten al 4 dagen zonder tv en internet! Uiteindelijk blijkt het morgen en zitten wij hier voor de 4e avond op rij zonder tv en internet... kan dit zomaar! Dit is toch echt niet normaal, ik heb veel geduld maar dit probleem kon vrijdagmorgen al aangepakt worden en dan hadden we nu tv en internet. Hoe moeilijk is het om een bestaande lijn (steeds netjes betaald) terug actief te zetten? Deactiveren is blijkbaar makkelijker maar aangezien onze digitale tv en internet wel nog actief staan (maar niet kunnen werken zonder vaste lijn) zal deze op het einde van de maand wel aangerekend worden voor 4 dagen ... ik hoop dat er toch een compensatie komt van proximus want ik ben echt kwaad en overweeg echt om van provider te veranderen want zo van kastje naar de muur gestuurd worden kan echt niet! 

Een tot nu toe tevreden klant die nu echt kwaad is! Grt alexine 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@alexinedesmet Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ondervind je nog steeds problemen met internet en tv of is de storing inmiddeld opgelost? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je lijn nagekeken en zie nu wel verbinding voor internet, maar zie je decoder nog niet aangemeld staan. Het nummer voor je TV is veranderd doordat jullie geen vaste lijn meer hebben. Hierdoor moet de decoder herstart worden zodat u uw nieuwe lijnnummer kan ingeven (eindigt op -140). Als u dat gedaan heeft zou alles terug moeten werken zoals het hoort. 

Reageer