Vraag

klacht

  • 28 januari 2020
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Beste,

 

Ik heb vandaag tot 5x toe gebeld naar het algemeen nummer. Er is veel misgelopen. Het gaat over de heropstart van een vaste telefoonlijn. Zonder te vragen werd per mail de installatie datum geannuleerd en verlegd naar een latere datum. Toen ik daarvoor probeerde te bellen kreeg ik beperkte uitleg van de medewerker die uiteindelijk de lijn verbrak, toen ik bevestiging vroeg van mijn zorgen. Ik ben echter niet tevreden met die manier van klanten behandelen. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @isabelnottebaert , kun je in je profiel klantgegevens en het betrokken telefoonnummer toevoegen voor nazicht? Geef even een seintje zodra dit is gebeurd. Grt, Heidi

Beste,

Ik nam contact op om het personen alarm van mijn vader in orde te brengen.

Zijn klantnummer is 22628**.

Zijn telefoonnummer was 09/38450**, maar ondertussen is dat gewijzigd naar 09/22624** bij een nieuwe afspraak om de technicus te laten langs komen voor de aansluiting.

Tip: best geen privégegevens posten op een openbaar forum maar die in een privé vak zetten  via je forumprofiel 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @isabelnottebaert er staat voor vandaag een afspraak in de planning. Grt, Heidi

Reageer