Vraag

Is dat service?

  • 12 november 2020
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Beste,

 

Wij zijn zeer teleurgesteld in jullie ‘service’!

 

Van 21/10 tot 9/11 hebben wij geen gebruik kunnen maken van jullie diensten; geen TV, geen internet, geen vaste lijn, …

 

Op 22/10 zijn er twee mensen van Proximus langs geweest, zonder dat het probleem opgelost werd. Daarna hebben we 20 dagen, met veel telefoontjes, met veel ‘ticketjes’, … moeten wachten alvorens het probleem werd aangepakt. 

In deze tijden van corona, telewerk, … is dat een hele lange periode om te overbruggen. 

 

Niet alleen de service laat de wensen over, maar zeker ook de voorgestelde compensaties. 

Een korting verspreidt over een heel jaar. Op die manier zijn wij genoodzaakt om nog 1 heel jaar bij jullie klant te blijven. Nochtans wij eerder geneigd zijn om over te stappen, na zo’n beperkte service.

 

Nu moeten wij een volledige factuur betalen, terwijl we er 20 dagen geen gebruik hebben kunnen van maken. Volgens mij zou het ook niet ‘oké’ zijn, als wij onze facturen in deeltjes betalen! 

Het duurt 20 dagen om ons een probleem op te lossen, maar als het gaat over betalen, was de factuur wel op tijd klaar…

 

Hopend op een spoedig correcte respons,

Fam. Van de Walle 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

@Jonas Van de Walle  Dag Jonas, m’n excuses alvast. Ik heb een dossier hierover aangemaakt en de beheerder neemt spoedig contact met u op. Groetjes Luc 

Reageer