Vraag

internet voldoet niet aan de beloften

  • 13 januari 2021
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Beste,
 

Ik heb nu een paar weken dit nieuwe abonnement. Het internet valt nog steeds heel veel uit. Zelfs nu zit in gewoon aan tafel maar zonder wifi.

Ik veranderde van abonnement omdat mij beloofd is dat ik veel beter internet zou hebben en bovendien zou ik ook boven internet hebben met de booster.

Mijn zoon testte dit en hij kan surfen boven maar niets meer. En ook daar valt het nog steeds uit.

Ik vind dit een jammere zaak gezien ik nu een duurder abonnement betaal maar nog steeds geen optimaal internet heb.


2 reacties

is je wifi in orde als je rechtstreeks via wifi van de bbox werkt

staat je booster niet te ver van de bbox opgesteld want die moet ook genoeg signaal van de bbox binnen krijgen om goed te kunnen werken.
Raadpleeg de  tips om je wifi te verbeteren.

Controlelampjes van je toestel Wi-Fi Booster → Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

morgen komen de proximus forummedewerkers terug langs hier

Reputatie 5
Badge +2

@Wifi123456 kan u uw lijnnummer of klantnummer toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant eens nakijken.

Reageer