Vraag

Installatie Familus Fiber

• 6 juni 2020
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Beste,

Op 11 mei 2020 een e-mail van Proximus  dat de technieker bij mij is langsgekomen op 11 mei.

“Er moet opnieuw een technicus langskomen om af te ronden.”

De klantenddienst zou zo snel als mogelijk met mij contact opnemen.

Vandaag, zaterdag 6 juni 2020 nog steeds niks gehoord vanuit de klantendienst.

Wanneer komt mijn aansluiting eindelijk in orde ???

5 reacties

Ik heb een zelfde probleem, alleen zijn er bij mij al 3 techniekers geweest.  Teveel versnipperde bevoegdheden en geen centrale aanpak van de problemen die er effectief zijn.  Het lijkt wel een beetje zoals onze regering.

Het is een schrale troost, maar blijven bellen, en dit kost veel tijd, komt dan wel ooit eens in orde.  Zit ondertussen aan 14 keer bellen.  Gisteren nog een technieker geweest, en nu zou maandag nog maar eens een technieker langskomen om het af te ronden….maar geloof ik eigenlijk niet meer in.   Zit dus al bijna 2weken zonder internet voor mijn zaak.

Zou zeggen volhouden

In ieder geval hier komt niemand van Proximus zelf langs op het forum in het weekend om de eventuele stand van zaken na te trekken.

Met deze verdere info zal ik je mss niet veel mee kunnen verder helpen maar ik geef ze toch maar mee:

Het nummer voor info over fiber is:
- Bestaande woning: 0800 33 007
- Nieuwbouw: 0800 33 234

Heb je vragen over fiber /  heb je vragen over glasvezel :
Vul je hiervoor even het webformulier in via deze link:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fiber_anspach_2/particulieren/r-orphans/forms/f-cr-fiber-anspach-2.html
Dit komt namelijk rechtstreeks terecht bij het Fiber Care Team.

Reputatie 7
Badge +3

@jvdkerck Dit werd gemeld aan de bevoegde dienst via ticket nummer IM10700358. Ze laten je zo spoedig mogelijk iets weten.

@ErikCh De bevoegde dienst heeft contact met je opgenomen. Er werd een afspraak vastgelegd voor vandaag 08/06.

Aan beide mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella

Dank voor de klantvriendelijke behandeling en uitleg deze morgen , wij kijken uit naar de oplossing zodat wij zullen gebruik maken van de fiberproximus installatie (een afspraak met mij wordt deze week door Proximus vastgelegd) : Johny

Reputatie 7
Badge +3

@jvdkerck Dank je wel voor de update. Via het ticket nummer wordt het verder opgevolgd. Groetjes, Antonella

Reageer