Vraag

installatie

  • 5 februari 2020
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Goedemorgen,ik heb in januari een abbonement gsm tv enz afgesloten,daarbij is gezien dat er geen aansluiting belgacom hier was,maar geen probleem we kunnen dat regelen,1 ste visite van de technicien die wilden dat we naar die aansluiten gingen zoeken,resultaat twee gaten in de muur en niks gevonden,2 afspraak  met de technicien was gisteren die ons vertelden dat er kosten aan verbonden zijn,meer als 160 euro,waar ik het dus absoluut niet mee eens ben,omdat er verzuimt is dit on mede te delen net proximus gebeld en aardige mevrouw zegt mij een email te sturen via uw site,nou wat een gedoe,kan nergens een email versturen dus doe ik het op deze manier,wat kan u voor mij doen !!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@angel69  In de opmerkingen van de technieker lees ik dat dit gaat over de afwezigheid van de verticale bekabeling. Dit zit inderdaad niet inbegrepen in de gratis installatie en zal je zelf moeten (laten) voorzien.

Meer info via:

https://www.proximus.be/dam/jcr:e69dfddd-27e0-4536-8cdc-e0f401518c24/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/sme/aansluiting-van-appartements-gebouwen.pdf~2017-09-26-12-47-56~cache.PDF

https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/verhuizen-zonder-zorgen/je-gaat-bouwen.html

https://www.proximus.be/dam/jcr:df8821db-fdfe-4234-87d4-48d4d4c6f645/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/sme/telecominstallatie-binnen-een-woning~2015-09-25-08-39-55~cache.pdf

Groetjes,

Antonella

Reageer