Vraag

hoe via mail een factuur betwisten

• 22 september 2020
  • 15 reacties
  • 134 Bekeken

Het is onmogelijk om een factuur te betwisten via mail vele omwegen en uren aan telefoon hangen of ze bellen je met een nr waarom je niet eens kan terug bellen ..…

I think that's impossible .…

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

U kunt dit uiteraard ook doen via dit publieke forum (waarbij u uw privé-info m.b.t. uw klacht bv. factuurnr enz. in uw forum login profiel vrij veld zoals ticket opneemt - wijzigen & oplsaan zodat deze enkel zichtbaar is voor Proximus)

@thibeau het simpelste en het vlugste is het via het forum te doen, als de proximus forummedewerkers hier morgen de draad opnemen dan kunnen ze dit verder met u bekijken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen deze met privé gemarkeerde tekst velden zijn alleen zichtbaar voor de proximus medewerkers zelf.

in het tekstvak “Ticket  (Privé)” kun je nog verder info ivm met het probleem ook meegeven als je het niet direct op het openbaar forum wilt posten

Als ik op de link klik kom ik gewoon in men Proximus app... 

@thibeau is het over deze link dat je het hebt  → profielgegevens invullen/aanvullen van mijn vorig bericht die ik nog niet volledig afgemaakt had?

Bedankt voor uw reactie 

Maar het simpelste was 1 keuze in de app 

Optie 2 was heel simpel een mail adres 

En als ik dan via dit forum doe 

Zal ik dan morgen een telefoon krijgen waarbij ik niet kan opnemen want k Ben op me werk .... ??

Dus zoals ik zei onmogelijk via mail te communiceren .....

via de myproiximus app bedoel je dan ? 

deze gebruik ik bijna nooit daarmee dat ik die opties zo niet ken

laat dan eens weten of het via uw methode vlug geholpen werd altijd interessant om weten!

Reputatie 7
Badge +4

Op een windows laptop loop ik met bovenstaand vermelde link gewoon door en kan ik een formulier invullen

Of men u morgen gaat opbellen hierover is twijfelachtig ik (blijkbaar is/was er vertraging in de behandeling van “e-mails”

Eventueel kunt u bv. melden wanneer u bereikbaar bent en op welke wijze

T is gewoon echt een triestige service we zijn 2020 online hulp vind je niet op de site verwijzen ze naar een mail die er niet is heb zeker 2 uur aan telefoon gestaan zie screenshot 

Ik ben bereikbaar via mail of de app na men werk (19u)maarja Proximus blijkbaar niet

Op de helpdesk is het de laatste tijd inderdaad heel moeilijk om binnen te geraken, maar als ze hier reageren kunnen ze u ook wel goed verder helpen, enfin aan u de keuze natuurlijk.

De helpdesk heb 5 man men probleem moeten uitleggen. De eerste 2 logen gewoon simpel ze zeiden dat men 4g op was en het fout aangaf in de app dat het niet in real time was de toen ik de link doorgaf naar hun eigen site waarin staat dat het real time is 3 de collega aan de lijn hupla leg nog eens uw probleem uit .…

Ja k gaan dossier opmaken en u zal terug gebeld worden door de experts 

Niemand Beld ik ben nogmaals ze vallen daar uit de lucht geen dossier opgemaakt 

Leg nog eens uw probleem uit 

Hupla ze bieden dan een oplossing aan die ze zelf gingen crediteren guess what 

Niet gebeurt denk u dat ik nogmaals 3 u aan de gsm op me werk men probleem ga uitleggen. ?? 

K Ben echt blij met de vlotte reacties en hulp van jullie uit kon Proximus maar zo zijn 

ik weet natuurlijk alleen maar uit ervaring met het forum dat er veel scheefgetrokken problemen met facturatie hier door de proximus forummedewerkers recht getrokken werden, dus ik verwacht en hoop dat dit voor u nu ook geval zal zijn!

Reputatie 7
Badge +3

@thibeau Mijn excuses voor het ongemak. De beloofde creditnota werd opgemaakt. Deze is binnen enkele uren zichtbaar in MyProximus. Groetjes, Antonella

Reageer