Vraag

geen verbinding met het netwerk

  • 5 november 2020
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb sinds gisteren 12.45 u geen tv of internet meer. Geen verbinding met het netwerk. Ik heb al contact gehad met het 0800 nummer en via de app gechat en daar zegt men dat het een algemeen probleem is, maar een echt antwoord krijg ik niet. Wat is er juist fout gelopen, wat is de omschrijving van het probleem en vooral wat word er aan gedaan en hoelang gaat dit duren. Het is toch ongelooflijk  dat in deze tijden van binnen blijven men ons dan ook nog eens zonder tv en internet zet. Ik ben dan ook meer dan boos…

 

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

je zit toch niet met het zelfde probleem als bij deze topic hier → wat is het probleem regio Deurne noord

Reputatie 7
Badge +4

Probleem is ondertussen volledig opgelost.

Dit ging dan inderdaad om een algemeen probleem, wat men u ook heeft gemeld.
Dit waren geen geplande werken, anders werd u voordien verwittigd. 

Men heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat jullie zo snel mogelijk terug TV + Internet hadden.
Maar vaak hangen wij ook af van andere factoren of andere werken die dienen te gebeuren.