Beantwoord

Geen eigenaar van klantenaccount

• 21 november 2020
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Beste

Ik wou een smartphone toevoegen aan een bestaand mobiel abonnement maar als ik de bestelling wil afronden en m’n identiteitskaartnummer ingeef komt er een melding dat ik geen eigenaar ben van dit klantenaccount (mijn eigen klantenaccount). Mijn vorige Smartphone is net volledig betaald en liep gisteren af op 20/11/2020 na 24 maanden/2 jaar. Wat moet ik nu doen?
Kan iemand mij zo snel mogelijk helpen?!

icon

Beste antwoord door AntonellaD 1 december 2020, 09:30

@TobiasMazda3  Ik heb de bestelling ingevoerd. Je krijgt vandaag een e-mail ter bevestiging en om de betaling uit te voeren. Laat je weten als het zo gelukt is? Groetjes, Antonella

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@TobiasMazda3 Je bent ingelogd op het account met je hotmail emailadres? Ik zie nu wel dat het order in verband met de stopzetting van het contract gebonden aan de vorige smartphone nog niet volledig is doorgestroomd. Dit zal weldra voltooid zijn. Groetjes, Antonella

Bedankt @AntonellaD! Dan kan ik hopelijk snel m’n nieuwe smartphone bestellen.

Nog steeds geen eigenaar van klantenaccount! Hoe kan dit! Waarom kan ik nog steeds geen nieuwe smartphone kopen bij jullie? Ik vrees dat ik naar andere providers zal moeten gaan kijken want ik heb geen zin om de volle prijs te betalen voor die smartphone!

TUI: Morgen kunnen de proximus forummedewerkers terug langskomen kunnen ze dit nog eens natrekken om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@TobiasMazda3 Het order in verband met de stopzetting van het vorig contract is intussen volledig  doorgestroomd. Mocht het nog steeds niet lukken om de bestelling te plaatsen, mag je via deze weg doorgeven welk toestel je wenst te bestellen en met welke combinatie van abonnement en dataphone optie. Als je dat verkiest, kan ik je ook laten opbellen door een medewerker van de commerciële dienst. Groetjes, Antonella

Ik had graag de iPhone 11 64GB Black (charger incl) gewenst met deze opties van de foto 

IPhone 11 met oplader en DataPhone 2,5GB

Bedankt voor het snelle antwoord en graag tot snel @AntonellaD  :grin:

Reputatie 7
Badge +3

@TobiasMazda3  Ik heb de bestelling ingevoerd. Je krijgt vandaag een e-mail ter bevestiging en om de betaling uit te voeren. Laat je weten als het zo gelukt is? Groetjes, Antonella

Alles is voltooid en gelukt! Zeer bedankt voor de hulp @AntonellaD en ik weet jullie te vinden moest er ooit nog iets zijn! :thumbsup:

Reageer