Vraag

flex Netflix

  • 2 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo

 

vrikdag ben ik in een Proximus shop mijn Tutimus abo gaan omzetten naar een Flex abo.

Bij deze omzetting heb ik een Netflix module bij gevraagd, dit ging max 24u duren... 

Na deze 24u (waarbij ik geen bevestiging gekregen heb) heb ik deze 2 maal via MyProximus proberen toevoegen.

Dit zijn mijn 2 communicatie referenties : 

RMYPRXAPP008041126
RMYPRXWEB008038634
 

Wanneer zal ik eindelijk Netflix aan mijn abo toegevoegd zien ? 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Straks heb je drie netflixen. Ik denk dat Proximus en Netflix eerst moeten klaar zijn over dat abonnement bij Netflix, dan ga je een bevestigingsmail krijgen van Proximus, dat moet dan ingevoerd en behandeld worden door de computer van Px. Geduld is de boodschap. In een shop gaat het altijd rapper dan in de realiteit. Dat zijn verkopers hé. Misschien kan een medewerker van Px hier op het forum u wat meer vertellen.

Reputatie 7
Badge +2

@Instagreg 

beste,

ik zie de orders wel staan, maar er loopt inderdaad iets fout. 

ik probeer het manueel via je producten in onze systemen toe te voegen. 

wordt vervolgd.

groeten

Tina

 

Reageer