Vraag

Fiber kabel beschadigd

  • 22 mei 2020
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Plaats van gebeuren: De Cranelei - Aartselaar

Op maandag 18 mei rond 9 uur beschadigd een onderaannemer ( Verstraeten ) van Fluvius bij electriciteitswerken de fiber kabel ( dixit een kleine groene kabel...), maar geeft dat niet door aan Fluvius.  Ook bij Proximus reageert men pas op woensdag 20 mei door een team herstellers te sturen...maar het zijn de mensen van de gewone kabel en die kunnen fiber niet herstellen…

Wij zijn nu vrijdagavond en een hele reeks klanten kunnen nog steeds niets doen.  Tergend vooral is de klantendienst die steeds een ander verhaal vertelt en loze beloftes maakt van terugbellen, vanavond zal het hersteld zijn etc…….

In tijden van thuiswerken wil dit zeggen dat wij verplicht zijn om naar kantoor te gaan.

En dit weekend geen TV

 


1 reactie

Mss wachten tot iemand van het proximus forumteam je hier verder helpt.

als bijkomende info :

Het nummer voor info over fiber is:
- Bestaande woning: 0800 33 007
- Nieuwbouw: 0800 33 234

Heb je vragen over fiber :
Vul je hiervoor even het webformulier in via deze link:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_fiber_anspach_2/particulieren/r-orphans/forms/f-cr-fiber-anspach-2.html
Dit komt namelijk rechtstreeks terecht bij het Fiber Care Team.

Reageer