Vraag

Family Life app

  • 7 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Ik ben sinds vorige week Flex en zag dat je dan in de family app de premium functies kan betalen. Het lukt echter niet om deze effectief te gebruiken gezien er dan staat dat dit enkel voor flex leden is. En nergens vind ik iets om aan te geven dat ik flex ben en die functies dus wil gebruiken. Weet iemand hoe dit werkt?


3 reacties

lukt het dan niet als je deze weg volgt 

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_family_access/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/family-life/toegang-tot-family-life.html

Neen, heb ik al geprobeerd en het blijft de basisversie van de app..

Reputatie 7
Badge +4

Je kan rechtstreeks vanuit de Family life App een feedback sturen naar de mailbox Familylifesupport@proximus.com

LkrOWtYg88

Omschrijf je probleem duidelijk :

Het betreft een probleem met inloggen of het gebruik van de App?

  • Gebruik van de App:
    • In welke tab komt het probleem voor ?
      (bvb: Lijstjes, agenda, contactenboek enz..)
    • “Wat” loopt er precies mis ? (foutmelding?, info ontbreekt?)
  • Inloggen:
    • “Wat” gaat er fout? (kan niet inloggen door foutmelding, app opent niet enz...)

Welke gegevens hebben wij minimum nodig?

  • Login Family life (=MyProximus login)
  • Device: (type mobiel toestel? Bvb: Samsung S9, Iphone 11)
  • OS-versie: versie software mobiel
    (Android: instellingen toestel-softwaregegevens)
    (Iphone: instellingen-algemeen-informatie)
  • Contactnummer waarop klant bereikbaar is

Reageer