Vraag

factuur

  • 13 mei 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Normaal betaal ik€30 voor mijn abonnement maar het is al een tijdje dat ik veel meer betaal rond de €60 hoe kan ik dat stop zetten??


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat is wel een heel groot verschil. Wat altijd mogelijk is dat er gewild of ongewild betaal abonnementen geactiveerd zijn die extra aangerekend worden op uw factuur, betaal SMS’en. Zie hier voor wat meer informatie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_high/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-factuur-hoger-dan-verwacht.html en ook hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_max_price/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/betaalnummers-en-betaalsms-en-hoeveel-kost-het.html en hier : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_explain/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/uitleg-over-uw-factuur/toelichting-bij-uw-aanrekening.html

Morgen komen de Proximus medewerkers terug online om te helpen.

@Ahmadshah Inderdaad altijd best dat je eerst een wat dieper nazicht afwacht van iemand die van Proximus zelf is,  zodat je eerst weet wat de reden is.

Reputatie 7
Badge +4

@Ahmadshah Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@Ahmadshah De prijs van jouw abonnement is onveranderd gebleven. Je hebt wel meer verbruik dat wordt aangerekend ten opzichte van vroeger, met name van diensten geleverd door derden. Deze derde dienst is Wister. Je kan contact met hun opnemen via het telefoonnummer +32 2 425 82 52 of via e-mail op serviceclients@wister.fr of support.be@wister.eu. Groetjes, Antonella

Reageer