Er wordt te veel gefactuurt

  • 8 januari 2020
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Beste 

We zijn nieuw klanten van Proximus jarenlang waren wij klant bij Telenet, maar omdat deze laatste niets doen voor hun trouwe klanten beslisten wij om over te stappen naar Proximus.  doordat Mv x wist te zeggen dat wij maandelijks 69€  Van tuttims pak En we hebben als onze cadeau van die pak korting gekozen En nu we zien geen korting op de factuur van tuttims pak maar wel dat we zouden 208,77 moeten betalen. 
en ook 18,45€ van de tv Pickx app moeten we bestellen ‏ wie hebben dit nooit gebruikt .en er zijn veel dingen die te veel gerekend Wij voelen ons een beetje bedrogen. Dom van ons, want jullie medewerker vertelde het bedrag van 69€  na 6 manden van de korting pak enkel mondeling .

Kan dit dringend nagekeken worden aub?

Alvast bedankt, Vriendelijke groeten

Gewenste oplossing

 

 

 


2 reacties

Ter info: Morgen kunnen de proximus medewerkers dit zeker natrekken voor u.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Lahoucine,

Ik heb een dossier (44205018) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Je moet ook voorlopig de factuur niet betalen tot we je gecontacteerd hebben.
Mvg, KoenN

Reageer